English

به دلیل هجوم مردم،

۱۲۰ تن مرغ توزیعی جهاد کشاورزی کرمانشاه در کمتر از دو ساعت به اتمام رسید

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: امروز ۱۲۰ تن مرغ در سطح کرمانشاه با نرخ ۳۱ هزار تومان توزیع شد که به محض اقدام به فروش در همان ساعات اولیه روز به دلیل هجوم مردم، به سرعت به اتمام رسید.

۱۲۰ تن مرغ توزیعی جهاد کشاورزی کرمانشاه در کمتر از دو ساعت به اتمام رسید

شهریار قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، با بیان این مطلب که در حال حاضر ۵۴۰ تن مرغ منجمد ذخیره موجود داریم، ابراز داشت: با توجه به گرانی دو برابری نرخ مرغ گرم از امروز، هنوز نرخ مصوب مرغ منجمد مشخص نشده و به محض تصویب قیمت به سرعت در سطح شهر توزیع می گردد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با تأکید براینکه کمبودی در کالاهای اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد، گفت:  طی یک ماه گذشته ۲ هزار تن کالای اساسی شامل یک هزار تن برنج هندی، ۷۸۰ تن برنج تایلندی، یک هزار و ۴۰ تن شکر، ۹۶ تن گوشت گوساله، ۶۵۰ تن شکر مورد نیاز خانواده و … در استان کرمانشاه توزیع شده و کمبودی در تهیه کالاهای اساسی مردم وجود ندارد.

 

وی  بیان کرد: نهادهای دامی مورد نیاز دام و طیور نیز به اندازه کافی در استان کرمانشاه موجود است و محموله‌هایی نیز از بنادر به سمت انبارهای استان در حال بارگیری و انتقال است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به انجام اقدامات نظارتی، گفت: ۱۶ تیم نظارتی جهاد کشاورزی در نوبت صبح و عصر بر توزیع کالاهای اساسی نظارت می‌کنند و ۶۵۰ نفر از بسیجیان نیز برای انجام نظارت بیشتر به کمک جهاد کشاورزی و صمت استان کرمانشاه آمده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه