English

نصب و راه اندازی سایت جدید تلفن همراه در شهرستان مریوان

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در راستای تداوم برنامه ها و پروژه های توسعه ایی شبکه ارتباطات سیار در استان، سایت جدید تلفن همراه در شهرستان مریوان نصب و راه اندازی شده است.

نصب و راه اندازی سایت جدید تلفن همراه در شهرستان مریوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت پیش از ظهر امروز دوشنبه بابیان اینکه سرمایه گذاری در حوزه های مختلف مخابراتی موجب ارتقا زیرساختها و بهبود عملکرد سرویس های ارتباطی در استان می شود افزود: به همین منظور جهت تامین تجهیزات لازم برای نصب و راه اندازی سایت جدید BTS در شهرستان مریوان بیش از 30 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهارداشت: سایت جدید تلفن همراه در محدوده منبع آب شهرستان مریوان با هدف ارتقا سطح کیفی ،پایداری ارتباطِ خدمات تلفن همراه و رضایتمندی مشتریان ساکن در این منطقه نصب و راه اندازی شده است.

وی در ادامه یادآور شد: سایت مذکور مجهز به تکنولوژی های نسل دوم، سوم و چهارم اینترنت همراه است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطر نشان ساخت: این اقدام شرایط دسترسی سریع تر مشتریان به محتواهای موجود در فضای مجازی، ارائه خدمات بواسطه کسب و کارهای آنلاین و انجام برخی از امورات روزمره و اداری شهروندان به صورت غیر حضوری را بیشتر از قبل مهیا می کند.

حکمت بیان داشت: درحال حاضر تعداد82 سایت BTSدر شهرستان مریوان نصب و راه اندازی و مورد استفاده مشتریان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان مرزیِ مریوان به عنوان یک منطقه آزاد تجاری، دریچه‌ای به سوی توسعه و تحولاتِ بزرگ اقتصادی و بستری برای ورود گردشگران داخلی و بین المللی به شمار می‌رود تصریح کرد: این مجموعه در راستای ارتقا و تقویت زیرساختهای مخابراتی به منظور پاسخگویی به مطالبات ارتباطی و جلب رضایت مشتریان در این شهرستان توجه و نگاه معطوف تر داشته و برای تحقق این مهم با سرمایه گذاری ها و پروژه های قابل توجه، گام های مثمر ثمری برداشته است.  

حکمت بابیان اینکه بیشترین سهم سرمایه گذاریِ مخابرات منطقه در سال1400 به شهرستان مریوان اختصاص یافته است اضافه کرد: این اعتبار در راستای اجرای 56 پروژه مخابراتی با هدف توسعه و تقویت سطح کیفی و کمی محصولات و سرویس های مخابراتی قابل ارائه به مشتریان هزینه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه