English

ارائه خدمات مخابراتی در ۳۸۸ دفتر پیشخوان و ICT روستایی کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در حال حاضر از طریق 388 دفتر پیشخوان و ICT روستایی خدمات مخابراتی به مردم ارائه می شود.

ارائه خدمات مخابراتی در 388 دفتر پیشخوان و ICT روستایی کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دفاتر پیشخوان و ICT بر حسب نیاز و تعداد ساکنین موجود در هر منطقه(شهری و روستایی) مجوز فعالیت دارند و در این مراکز خدمات تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت مخابرات و تلفن همراه به مراجعه‌کنندگان ارائه خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات بیشتر به مردم و اجرای برنامه‌های دولت الکترونیک، برخی از امورات مربوط به دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز در این مراکز انجام می‌شود.

حکمت با اشاره به وجود 388 دفتر پیشخوان و ICT روستایی در استان خاطرنشان ساخت: تعداد 252 مورد از این آمار مربوط به دفاتر پیشخوان در مناطق شهری و 136 مورد دیگر مربوط به دفاتر ict روستایی است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان کاهش هزینه‌ها و رفت و آمد به شهرها را از مزایای اصلی راه‌اندازی دفاتر ict روستایی و دفاتر پیشخوان دانست و اعلام کرد: با راه‌اندازی این دفاتر بسیاری از مشکلات مردم در مراجعه به شهرها برای انجام امورات مربوط مخابرات و گاها دیگر ادارات رفع شده است.

حکمت یادآور شد: دفاتر پیشخوان و ict روستایی نقش بسزایی در تکرم ارباب رجوع با تسهیل نمودن زمان و مکان خدمات‌دهی به مشتریان و مراجعین ایفا می‌کنند،که رویکرد مخابرات هم ارائه خدمات به صورت کمی و کیفی است و این دفاتر در کمیت و کیفیت خدمات‌رسانی تاثیر بسزایی خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه