English

افزایش ۵ برابری پهنای باند دیتا در شهرستان مریوان در مدت یکسال

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به افزایش خدمات مخابراتی در شهرستان مریوان گفت: پهنای باند دیتا در این شهرستان در مدت یکسال 5 برابر افزایش پیدا کرده است.

افزایش 5 برابری پهنای باند دیتا در شهرستان مریوان در مدت یکسال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت پیش از ظهر امروز شنبه در گفت و گو با اصحاب رسانه در سنندج با اشاره به توسعه و تقویت دیتا و اجرای این عملیات به صورت فشرده در شهرستان مریوان، افزود: پهنای باند دیتای این شهرستان طی هفته گذشته، با 2.5 برابر افزایش، ارتقا داده شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن تشریح برنامه‌های پیش بینی شده در راستای توسعه زیرساخت‌های شبکه دیتا و ایجاد امکان دسترسی برای مشتریان به سرویس‌های با کیفیت تر مخابرات، عملیات توسعه پهنای باند و UPLINK دیتا بدون هیچ گونه قطعی و اختلال ارتباطی برای مشتریان در شهرستان مریوان انجام شد.

وی با اشاره به تداوم آموزش‌های مجازی و آنلاین، ضرورت تأمین نیاز پهنای باند مشتریان و همچنین در نظر گرفتن موقعیت شهرستان مریوان به عنوان شهرستان مرزی، بیان کرد: این ظرفیت معادل 2.5 برابر افزایش یافته است.

حکمت با اعلام اینکه به منظور تأمین نیازهای مشتریان در حوزه دیتا و سرویس‌های مبتنی بر آن تلاش‌های چشمگیری توسط این منطقه در شهرستان مریوان صورت گرفته است، عنوان کرد: با اجرای این عملیات، پهنای باند این شهرستان در یک سال و نیم اخیر پنج برابر افزایش داده شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، بررسی و نیازسنجی از مشتریان توسط کارشناسان و مسئولان این امر نسبت به استفاده از دیتا و تدوین برنامه‌ها و پروژه‌های قابل اجرا در این خصوص و با هدف توسعه و تقویت زیرساخت‌های لازم در این حوزه، اظهار کرد: قبل از تکمیل شدن ظرفیت‌های قبلی و پیش بینی نیاز مشتریان برای ایجاد ظرفیت‌های جدید اقدام می‌شود تا در تأمین نیازهای آنها، کوچک‌ترین مشکل و کمبودی به لحاظ ظرفیت‌های مخابراتی ایجاد نشود.

حکمت با اشاره به اینکه توسعه زیر ساخت‌ها و ارتقا خدمات و سرویس‌های مخابراتی در شهرستان‌های مرزی استان یکی از استراتژی‌های دارای اولویت در منطقه است، افزود: به همین منظور فعالیت‌های چشمگیر و اقدامات مطلوبی برای توسعه زیرساخت‌ها در این شهرستان صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه و بهبود خدمات مخابراتی در مناطق مرزی در جذب گردشگران داخلی و خارجی و توسعه اقتصادی استان نقش بسزایی دارد، گفت: مخابرات منطقه برای تحقق این مهم، با همت همکاران و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود گام بر می‌دارد.

در حال حاضر بیش از 16 هزار و 80 مشترک ADSL و بیش از 270 مشترک FTTH در شهرستان مریوان وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی