English

تقدیر از پژوهشگر و خالق گاه شمار تخصصی هرمزگان

پژوهشگر و خالق گاه شمار تخصصی هرمزگان با ۴ اثر مکتوب در سال گذشته به عنوان رکورددار تالیف در مراسم باشکوهی تجلیل و تکریم شد.

تقدیر از پژوهشگر و خالق گاه شمار تخصصی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در این آیین ضمن سپاسگزاری از فعالیت های فرهنگی ارزشمند یوسف ملایی، هنرمند و مولف نام آشنای هرمزگانی از غلام اسماعیل بهمن زاده دیگر مولف و محقق حوزه تعزیه نیز قدردانی شد.
این مراسم به همت انجمن تعزیه خوانی شهرستان بندرعباس و مرکز پژوهش و اسناد تاریخی شهرداری بندرعباس در راستای قدردانی از بزرگان فرهنگ و هنر استان، یک در این مکان فرهنگی برگزار شد.
در این مراسم معنوی و با شکوه که با استقبال قابل توجهی از جوامع فرهیخته و فرهنگی مواجه شده بود در خصوص جایگاه حیاتی فرهنگ، ارزش کتاب و مطالعه و همچنین تاثیر چهره های فرهنگی مخصوصا این دو چهره فرزانه هرمزگان در توسعه فرهنگی استان توسط سخنرانان مطالب گرانبهایی ارائه شد.
این آئین نکوداشت با حضور اسماعیل موحدی نژاد- سرپرست پژوهشکده و مرکز اسناد تاریخی شهرداری بندرعباس، حجت السلام انصاری راد- مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت السلام محمد ذاکری- استاد دانشگاه، حجت السلام سید عبدالخالق هاشمی- معاون ستاد امر به معروف هرمزگان، حجت السلام موسی حیدری- معاونت فرهنگی اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس، سید هادی حسینی- مدیر آموزش و پرورش ناحیه۲ بندرعباس، سعید عبدلی- ریاست حوزه هنری هرمزگان، استاد طاهر قریشی- رئیس هیئت مدیره انجمن تعزیه خوانی شهرستان بندرعباس، اعضا انجمن تعزیه خوانی و شورای هیئت مذهبی شهرستان بندرعباس و جمع فراوانی از مشتاقان حوزه فرهنگ و هنر هرمزگان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه