English

محمد پهلوان:

افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این استان خراسان رضوی

مسئول اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشگی مشهد بیان کرد: در حوزه بیماران بستری نیز روند افزایشی است و در این راستا همکاری و مشارکت مردم بیش از پیش مورد تاکید است.

افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشگی مشهد در خبری اعلام کرد و گفت: افزایش تعداد بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در این استان خراسان رضوی.

پهلوان در ادامه این خبر اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۴۹ بیمار سرپایی مبتلا و یا مشکوک به کرونا به مراکز جامع سلامت و اورژانس‌های استان مراجعه کردند که نسبت به روز‌های گذشته افزایش داشته است.

مسئول اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشگی مشهد تصریح کرد: بهترین راهکار برای پیشگیری از این بیماری، تکمیل واکسیناسیون ، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و اجتناب از حضور در دورهمی است.

وی همچنین متذکر شد: در حوزه بیماران بستری نیز روند افزایشی است و در این راستا همکاری و مشارکت مردم بیش از پیش مورد تاکید است.

مسئول اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشگی مشهد تاکید کرد: در یک روز گذشته ۱۵۴ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که ۱۴۴ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

پهلوان خاطرنشان کرد: همچنین از مجموع بیماران بستری در مراکز درمانی ۸۵ نفر در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۶۵ نفر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه