English

محمد پهلوان:

افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در خراسان رضوی

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: کرونا هنوز به پایان نرسیده و همچنان باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد و در صورت تکمیل نشدن واکسیناسیون نسبت به آن اقدام شود.

افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اطلاع داد: طی یک روز گذشته ۱۴۳ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند که حدود ۸۰ درصد از این بیماران در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

پهلوان در ادامه این خبر اضافه کرد: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی در روزهای اخیر روند افزایشی به خود گرفته است و در حال حاضر ۳۱۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۵۱ بیمار در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد متذکر شد: تعداد بیماران کرونا بستری در بخش‌های مراقبت ویژه در استان ۸۷ نفر است که از این تعداد ۶۴ نفر در در بخش‌های مراقبت ویژه تحت پوشش دانشگاه بستری هستند.

وی در ادامه با اشاره به روند رو به افزایش ابتلا به بیماری کووید ۱۹ اظهار کرد: تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات ‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در تمامی ایام در آمادگی کامل هستند.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: طی یک روز گذشته ۴۵۲ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها یا مراکز منتخب مراجعه و خدمات درمانی را به صورت سرپایی دریافت کردند.

وی در ادامه تاکید کرد: کرونا هنوز به پایان نرسیده و همچنان باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد و در صورت تکمیل نشدن واکسیناسیون نسبت به آن اقدام شود.

پهلوان در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و گفت: تمامی مراکز واکسیناسیون در مناطق مختلف دانشگاه فعال است و آماده خدمات رسانی به تمامی گروه‌های هدف از ۵ سال به بالا هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه