English

در سال ۱۴۰۰ صورت پذیرفت :

ملحق شدن متوسط ماهانه هزار نفر به جرگه مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان

تعداد بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان در پایان سال 1400 به یکصد و چهار هزار نفر رسید که این تعداد 69 درصد مستمری بگیران استان را تشکیل میدهند .

ملحق شدن متوسط ماهانه هزار نفر به جرگه مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، محمدرضا رسولی رئیس اداره مستمری های تامین اجتماعی گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت: تعداد بازنشستگان تحت پوشش در استان از 97512 نفر در پایان سال 1399 به 104000 نفر در پایان سال گذشته رسیده است . 

وی با اشاره به اینکه این تعداد بیانگر افزایش 6500 نفری بازنشستگان و رشد 6/6 درصدی این گروه از مخاطبین میباشد افزود: عدد مذکور تنها بیانگر افزایش ریاضی در محاسبات آماری این بخش بوده و با احتساب پرونده های انتقالی و یا فوتی های این قشر که منجر به پیوستن به گروه بازماندگان شده اند میتوان اذعان داشت که بطور متوسط در هر ماه بین 600 تا 650 نفر به جرگه بازنشستگان پیوسته اند . 

رئیس اداره مستمری های تامین اجتماعی گیلان که بدنبال بازنشستگی معاون تعهدات این مجموعه، عهده دار سرپرستی این حوزه نیز میباشد خاطر نشان ساخت مجموع تعداد پرونده های مستمری در استان تا پایان اسفند سال 1399 برابر با 141474 مورد بوده است که این رقم با حدود 10 هزار افزایش به بیش از 151000 پرونده در پایان سال 1400 رسیده است .

محمدرضا رسولی همچنین اظهار داشت بازنشستگان حدود 69 درصد مجموع مستمری بگیران در تامین اجتماعی گیلان را شامل گردیده و پس از آن پرونده های فوتی مربوط به مستمری بگیران بازمانده با 27 درصد سهم قرار داشته و کمترین میزان با 4 درصد و جمعیتی 7000 نفری مربوط به ازکارافتادگان است . 

وی در ادامه افزود : مجموع تعداد مستمری بگیران از حیث نفری بیش از 166 هزار نفر میباشد که مغایرت 15000 نفری آن با تعداد پرونده ها بدلیل وجود دو یا چند بازمانده در پرونده های فوتی است .  

رئیس اداره مستمری های تامین اجتماعی گیلان یادآور گردید در تعداد نفرات سه گروه مستمری ها در سال گذشته شاهد افزایش بیش از 12 هزار نفر بوده ایم که بیانگر پیوستن متوسط ماهانه هزار نفر به افراد تحت پوشش در این گروه میباشد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه