English

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان خبر داد:

اسکان بیش از ۴۵ هزار نفر شب‌خواب در اصفهان/ بازبودن درب‌ ورزشگاه‌ها به‌دلیل کاهش دمای هوا

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شب گذشته(شامگاه هشتم فروردین) بیش از 45 هزار نفر شب خواب در مراکز اقامتی شهر اصفهان اسکان یافتند.

اسکان بیش از 45 هزار نفر شب‌خواب در اصفهان/ بازبودن درب‌ ورزشگاه‌ها به‌دلیل کاهش دمای هوا

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، جواد شفیعی بیان کرد: شب گذشته (شامگاه هشتم فروردین) که مصادف با دوازدهمین شب از آغاز به کار ستاد خدمات سفر شهر اصفهان بود، بیش از 45 هزار نفر شب خواب در مراکز اقامتی مشخص شده طبق اولویت های اعلامی ستاد اسکان یافتند و مانند شب‌های گذشته هیچ مشکلی در این زمینه نداشتیم.

وی تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اولویت های ستاد، تمامی مراکز اقامتی شهر از جمله هتل‌ها، مهمانپذیرها، مدارس آموزش و پرورش، منازل استیجاری و خوابگاه‌های دانشجویی با تمام ظرفیت در اختیار مسافران قرار گرفت.

شفیعی از میزبانی حدود 1300 خودرو در مجموعه فرهنگی گردشگری باغ فدک در شب گذشته خبر داد و افزود: مانند شب های قبل کاهش دمای هوا منجر به گشایش درهای تعدادی از ورزشگاه‌های شهر به روی مسافران نوروزی شد تا بتوانند در شرایطی مناسب، شبی آرام را سپری کنند.

به گفته مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان ، سامانه تلفنی 137 شهرداری اصفهان راه مناسبی برای اطلاع از ظرفیت های باقیمانده مراکز اقامتی در اصفهان در ایام نوروز است که به صورت 24 ساعته پاسخگوی مسافران خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه