English

فرماندار آمل:

با دستور اکید استاندار مازندران، دو لاین پل رو گذر هزار سنگر آمل به صورت موقت زیر بار ترافیک رفت

فرماندار آمل گفت: با دستور استاندار مازندران مبنی بر ساماندهی ورودی های استان؛ دو لاین پل رو گذر هزار سنگر آمل برای تسهیل در رفت و آمدهای نوروزی به صورت موقت زیر بار ترافیک رفت.

با دستور اکید استاندار مازندران، دو لاین پل رو گذر هزار سنگر آمل به صورت موقت زیر بار ترافیک رفت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید عباس حسینی با اشاره به این که با پیگیری های صورت گرفته و همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان و نماینده مردم شریف آمل در مجلس، پل رو گذر هزار سنگر پیش از افتتاح رسمی، زیر بار ترافیک رفت، اظهار داشت: این پل نقش مهمی در کاهش ترافیک میدان هزار سنگر آمل در تقاطع خروجی های شهرستان آمل به شهرستان های بابل و محمودآباد خواهد داشت.

وی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی همه دستگاه های حوزه ایمنی، راه و شهرسازی آمل در بازگشایی این پل، ادامه داد: امیدواریم اجرای طرح های ساماندهی ترافیکی در محور هراز و محور چمستان در کنار زیر بار ترافیک رفتن این پل، در کاهش ترافیک منطقه نقش بسزایی داشته باشد.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه در پیگیری دستور استاندار مازندران در ساماندهی ورودی های استان، ساماندهی ترافیکی شهرستان آمل در دستور کار قرار گرفته است، بیان داشت: سه طرح ساماندهی ترافیکی در نقاط پرترافیک شهرستان پیگیری و عملیات اجرایی آنها از هفته های گذشته آغاز و در روزهای پایانی سال مورد استفاده قرار گرفت.

وی افزود: طرح تعریض یکی از پرترافیک ترین محورهای شهرستان در محور آمل - چمستان در پروژه ای 12 روزه با همت همه دستگاه های اجرایی به انجام رسید،‌ در محور هراز محدوده سد نیز تعریض بخش پرترافیک انجام شد و نیز با پیگیری های صورت گرفته، دو لاین پل روگذر میدان هزارسنگر نیز در روزهای نخستین سال جدید زیر بار ترافیک رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه