English

غلامرضا صیادی:

آماده باش نیروهای هلال احمر همزمان با تحویل سال

معاون جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بیان کرد: این شمار نیروهای امدادگر و نجاتگر در قالب تیمهای برنامه‌ریزی شده در مکانهای مختلف به زائران حرم رضوی خدمت می‌رسانند.

آماده باش نیروهای هلال احمر همزمان با تحویل سال

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، غلامرضا صیادی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: همزمان با تحویل سال نو و روز ۲۹ اسفند ماه ۱۲۰ نیروی جمعیت هلال احمر در اطراف و داخل حرم رضوی در مشهد آماده خدمت هستند.

صیادی در ادامه این خبر اضافه کرد: این شمار نیروهای امدادگر و نجاتگر در قالب تیمهای برنامه‌ریزی شده با ناوگان امدادی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانسی در مکانهای مختلف تعیین شده مستقر و به زائران حرم رضوی خدمت می‌رسانند.

معاون جمعیت هلال احمر خراسان رضوی همچنین متذکر شد: از این اتعداد ۱۰۰ نفر از اعضای جوانان هلال احمر در حلقه بیرونی حرم مشغول خدمت به زائران و راهنمایی آنان خواهند بود.

صیادی در خاتمه اظهار کرد: در محدوده حرم مطهر رضوی نیز ناوگان امدادی مستقر است تا در صورت نیاز به اعزام مصدومان احتمالی آنها را به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل کند همچنین یک فروند بالگرد امدادی هلال احمر نیز در حالت آماده باش قرار دارد.

شایان ذکر است که: زمان تحویل سال ۱۴۰۱ در ساعت ۱۹ و ۳ دقیقه و ۲۶ ثانیه روز یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ شمسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه