English

احسان خاندوزی:

کوتاهی در مباحث نظارتی به هیچ وجه مورد قبول نیست

وزیر امور اقتصادی و دارایی بیان کرد: مدیران مرتبط نسبت به پیشبرد کارها به ویژه آنهایی که در منویات رییس جمهور است یا تاکیدات خاص بر آن وجود دارد همت ویژه ای داشته باشند.

کوتاهی در مباحث نظارتی به هیچ وجه مورد قبول نیست

به گزارش خبرگزاری موج، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در سخنانی عنوان کرد: انجام امور در کشور باید در کمترین زمان با بیشترین میزان بهره‌وری و با حداقل فساد انجام شود و برای این مهم برنامه ریزی لازم است.

خاندوزی این سخنان را در جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی دستگاه‍های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی اظهار کرد و ادامه داد: از همه مدیران دستگاههای مرتبط با این وزارتخانه توقع می‌رود که فعالیت ها را با هدف به ثمر رسیدن انجام دهند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین در ادامه افزود: مدیران دستگاههای مرتبط نسبت به پیشبرد کارها به ویژه آنهایی که در منویات رییس جمهور است یا تاکیدات خاص بر آن وجود دارد همت ویژه ای داشته باشند. 

وی متذکر شد:کوتاهی در مباحث نظارتی به هیچ وجه مورد قبول نیست و مدیران باید با استفاده از ابزارهای انگیزشی، کارکنان ساعی را تشویق کنند همچنین در بحث انتصابات استان با دقت بیشتری باید عمل کرد.

خاندوزی در خاتمه این سخنان و بدون ارائه اطلاعات بیشتر خاطرنشان کرد: بنا داریم با تجمیع بودجه های پژوهشی، چند کار ماندگار را به جای کارهای کوچک در حوزه اقتصاد انجام دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه