English

محسن داوری:

خدمات کتابخانه‌ای بر اساس نیازها و آسیب شناسی منطقه ای باشد

فرماندار مشهد بیان کرد: توجه به مسائل فرهنگی و نیازهای دانشی به ویژه در مناطق کم برخودار و حاشیه شهر از اهمیت زیادی برخوردار است.

خدمات کتابخانه‌ای بر اساس نیازها و آسیب شناسی منطقه ای باشد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن داوری فرماندار مشهد در سخنانی عنوان کرد: معرفی کتاب و ارائه خدمات کتابخانه‌ای توسط کتابداران باید با توجه به نیازها و آسیب شناسی های هر منطقه باشد.

داوری این سخنان را در حاشیه بازدید از کتابخانه عمومی زنده یاد فروغ السادات میرصدرایی در مشهد اظهار کرد و ادامه داد: در ارائه خدمات کتابخانه ای باید به نیازهای مناطق در حوزه اطلاعاتی و دانشی در حوزه فرهنگی عمومی جامعه توجه کرد.

فرماندار مشهد همچنین افزود: ساخت کتابخانه عمومی در مناطق کم برخوردار و دورافتاده یکی از اتفاقات مهم فرهنگی و باعث رشد، شکوفایی و ایجاد سرگرمی های مناسب برای مردم این مناطق است.

وی در ادامه این بازدید تصریح کرد: توجه به مسائل فرهنگی و نیازهای دانشی به ویژه در مناطق کم برخودار و حاشیه شهر از اهمیت زیادی برخوردار است.

شایان ذکر است که: روز ١٧ اسفند ماه همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، فرماندار شهرستان مشهد در قالب طرح "کتابخانه گردی" از کتابخانه عمومی زنده یاد فروغ السادات میرصدرایی بازدید کرد.

همچنین نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور براساس قانون تأسیس و نحوه اداره کتابخانه‌های عمومی مصوب ۱۳۸۲ متولی قانونی اداره کتابخانه‌های عمومی در ایران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه