English

محمدجواد مشیری:

احصا حوزه سوغات و زیارت توسط شرکت کسب وکار رضوی

مدیرعامل شرکت کسب وکار رضوی بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ به این باور رسیدیم که مقوله صنایع خلاق را به شکل قدرتمندتری در حوزه سوغات و زیارت پیگیری کنیم؛ به همین دلیل آن را به سمت تاسیس خانه خلاق و نوآوری پیش بردیم.

احصا حوزه سوغات و زیارت توسط شرکت کسب وکار رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدجواد مشیری مدیرعامل شرکت کسب وکار رضوی در خبری اعلام کرد: در خانه خلاق و نوآوری ، توانستیم روند‌های مفید، مضر و خنثی را در ۱۰ سال گذشته در حوزه سوغات وزیارت احصا کنیم.

مشیری در ادامه افزود: با همین رویکرد، یک برنامه ۵ ساله طراحی کردیم تا بتوانیم بر مبنای آن، تا سال ۱۴۰۴، نخستین مرکز نوآوری حوزه سوغات و زیارت را با رویکرد ایجاد اشتغال مولد در منطقه باشیم و بتوانیم فعالیت‌هایمان را در جهان اسلام تسری دهیم.

مدیرعامل شرکت کسب وکار رضوی گفت: خانه خلاق و نوآوری سوغات و زیارت واقع در ساختمان تجارت نو در بلوار شهید قرنی، نبش بلوار شهید موسوی قوچانی است و با مشارکت بیمه تجارت نو و همزمان با مبعث پیامبر گرامی اسلام افتتاح گردید.

وی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ به این باور رسیدیم که مقوله صنایع خلاق را به شکل قدرتمندتری در حوزه سوغات و زیارت پیگیری کنیم؛ به همین دلیل آن را به سمت تاسیس خانه خلاق و نوآوری پیش بردیم و امیدواریم که بتوانیم در آینده، در استان‌های مختلف کشور، خانه‌های خلاق و نوآوری با این عنوان و با رویکرد اشتغال مولد داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت کسب وکار رضوی

مدیرعامل شرکت کسب وکار رضوی یادآور شد: در تاسیس خانه خلاق و نوآوری سوغات و زیارت، تلاش کردیم تا فیزیک خانه را به سمت تولید سوغات فاخر و در شان زائران گرامی امام مهربانی‌ها ببریم و به همین دلیل، کارگاه تولیدی گوهر سنگ را به وجود آوردیم که دورهمی‌ها و جلسات مربیگری صنایع خلاق و فرهنگی در آنجا تشکیل خواهد شد.

مشیری خاطرنشان کرد: این خانه، یک اتاق فکر با حضور فعالان حوزه سوغات و زیارت نیز دارد که محل گعده‌های اهالی صنایع خلاق و فرهنگی در این مقوله معنوی است همچنین  با حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در مسیر توسعه فعالیت‌ها قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه