English

دشمنان در تلاش هستند تا نرم‌افزار فکری جامعه را از گفتمان انقلاب اسلامی جدا کنند

مدیر حوزه های علمیه گفت: دشمنان انقلاب با بهره‌گیری از ابزارهای نوین، در تلاش هستند تا نرم‌افزار فکری جامعه را از گفتمان انقلاب اسلامی جدا کنند.

دشمنان در تلاش هستند تا نرم‌افزار فکری جامعه را از گفتمان انقلاب اسلامی جدا کنند

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی در دیدار دبیرکل و اعضای شورای مرکزی حزب ایران طی سخنانی اظهار داشت که تلاش‌هایی که طی سال‌ها در شور آفرینی برای حضور مردم در انتخابات صورت گرفته، مایه مباهات و خرسندی است.

مدیر حوزه‌های علمیه، هجمه سنگین و ترکیبی و همه جانبه دشمنان اسلام به انقلاب را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: برغم تمام سختی‌ها، انقلاب اسلامی در جهان درخشش پیدا کرده، اهداف و رسالت الهی خویش را نیز به پیش خواهد بُرد.

وی با تاکید بر اینکه قلب تمام آزادگان جهان از هر دین و مسلکی مملو از عشق به ایران و انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: در ذات انقلاب اسلامی گوهر درخشانی است که باید بر درخشش روز افزون و تشعشع فراگیر آن تلاش و همت کنیم.

اعرافی، توجه به نسل جوان انقلابی و فعال سازی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های نخبگانی جوانان برای حرکت‌های گفتمانی را امری لازم و مهم دانست و یادآور شد: دشمنان اسلام و انقلاب با بهره‌گیری از ابزارهای نوین، در تلاش هستند تا نرم افزار فکری جامعه را از گفتمان انقلاب اسلامی جدا کنند.

امام جمعه موقت قم در بخش دیگری از سخنان خود، فعالیت‌های حزبی و تشکلی را امری لازم توصیف کرد و با بیان اینکه درخشش و زایش حرکت‌های جدید در این مسیر ضروری است خاطرنشان کرد: در پیگیری فعالیت‌های جمعی، انسان باید روح و شخصیت جمعی خود را تقویت کند، اخلاص و خداخواهی و حرکت برای خدا و برخورداری از دورنما و چشم انداز صحیح و نگاه کلان راهبردی امری بسیار ضروری است.

عضو فقهای شورای نگهبان بر توجه به آفت‌ها و آسیب‌های پیش روی تشکل‌ها تاکید کرد و یادآور شد: حضور جوانان در کنار صاحبان تجربه امری لازم است، در دولتی که می‌خواهد کار کند و انگیزه رقم زدن فعالیت‌های مهم را در خود تقویت می‌کند، نیازمند همیاری و نقد عالمانه است و این مهم بدون تجمع و فکر جمعی و اقدام جبهه‌ای مشترک قابل دسترسی نیست.

وی برخوداری از رویکردهای بین‌المللی را از الزام‌های فعالیت تشکل‌ها و احزاب دوران انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: نگاه به جهان و همفکران انقلاب اسلامی و تولید گفتمانی که اقناع درونی را در کنار تاثیر بر عرصه بین‌الملل داشته باشد، باید مورد تاکید قرار گیرد.

دبیرکل حزب "ایران برای همه - همه برای ایران" نیز در بخشی از این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های حزب به رویکرد حزب در انتخابات اخیر ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: پیش از برگزاری انتخابات ۸۵ کمیته فعال برای انتخابات ریاست جمهوری تشکیل و ۱۴۵۰ حکم از سوی ستاد مرکزی برای اعضای ستاد اصلی در تهران صادر شده است.

محتشم صدیقی افزود: برای استان های دیگر کشور حکم های مستقلی که به حدود ۱۰ هزار حکم می رسید، ظرفیت کشوری برای خلق حماسه باشکوه انتخابات پا به میدان گذاردند.

وی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: امیدواریم ظرفیت فعال جوانانی را برای پیشبرد اهداف و منویات رهبر فرزانه انقلاب در پیش بگیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه