English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه:

نحوه مصرف آب شهروندان در ایام پایانی سال باید با جدیت مدیریت شود

شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه طی نشستی بر مدیریت مصرف آب توسط عموم مردم با توجه به نزدیک شدن به نیمه دوم اسفند و افزایش مصرف آب هشدار و تاکید کرد‌.

نحوه مصرف آب شهروندان در ایام پایانی سال باید با جدیت مدیریت شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه بر مدیریت مصرف آب در روزهای پایانی سال تاکید کرد و افزود: باید به این مهم توجه داشته باشیم که باتوجه به وجود ۲۰۰۰ روستا و۳۴ شهر با جمعیتی بالغ بر یک و نیم میلیون نفر تنها حدود نیم درصد از مناطق شهری به آب دسترسی نداشته و از جمله مشکلات اداره آب آبرسانی به روستاهایی بوده که به آب دسترسی ندارند.

کاکاوند با اشاره به نقش بزرگ شهر های بزرگ و مراکز استان ها در هدر رفت و مصرف آب گفت: علاوه بر قسم های غیر مجاز دخیل بر هدر رفت آب، حدود ۱۸٪ از آن مربوط به اشتباهات مصرفی و غیر مجاز خانگی بوده که امید داریم که تا پایان سال بتوانیم از شدت این هدر رفت ها بکاهیم.

وی با اشاره به اهمیت آب رسانی به مناطق مختلف استان گفت: تا دهه فجر حدود ۴۰ روستا آبرسانی و تا انتهای سال حدود ۵۰ روستا که به آب دسترسی نداشته به آب شرب و تصفیه دسترسی خواهند یافت.

کاکاوند افزود: مطمئنا بیشترین منابع ما جهت آبرسانی، منابع زیر زمینی بوده که مقدار آب موجود در آن رابطه مستقیمی با میزان بارش دارد.

وی گفت: تاکید ما مدیریت مشکلات ناشی از کمبود آب تا روزهای پایانی سال با توجه به کاهش ۲۳ درصدی بارش ها نسبت به سال های قبل با وجود دامن گیر شدن خشکسالی طی دوسال اخیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه