English

شستشو و لایروبی ۷۵ کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر کرمانشاه

به همت همکاران امور آبفا منطقه دو شهر کرمانشاه ۷۵ کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر کرمانشاه طی یک ماه گذشته شستشو و لایروبی شد.

شستشو و لایروبی ۷۵ کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، منصور مرادی وش مدیر امور آبفا منطقه دو شهر کرمانشاه ضمن بیان این خبر گفت: همکاران واحد حوادث و اتفاقات فاضلاب منطقه دو با هدف پاکسازی شبکه جمع آوری فاضلاب و به منظور کنترل پس زدگی آن به منازل و معابر اقدام به لایروبی و شستشوی ۷۵ کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب، ۲۴ مورد همسطح سازی و ۳۰ عدد نصب دریچه فاضلاب نمودند.

مرادی وش به دیگر اقدامات این امور در بخش فاضلاب اشاره نمود و تصریح کرد: خط اصلی ۷۰۰ میلیمتری جمع آوری فاضلاب مسکن مهر شهرک کیهانشهر به علت فعالیت عمرانی یکی از دستگاه های خدمات رسان دچار گرفتگی شد که به محض اطلاع از این حادثه بلافاصله واحد حوادث فاضلاب این امور در محل حاضر و پس از ۸ ساعت کار مداوم موفق به رفع مشکل گردید.

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه دو شهر کرمانشاه در پایان خاطر نشان ساخت: با توجه به قرار گرفتن در فصل بارندگی ضروریست مشترکین گرامی از برداشتن درب منهول در مواقع بارندگی خودداری نموده و در صورت مشاهده این موضوع موارد را با سامانه ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان در میان بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه