English

فرمانده سپاه کاشان خبر داد:

معرفی شهرستان کاشان به عنوان شهر نمونه امور داوطلبانه

فرمانده سپاه کاشان از معرفی کاشان به عنوان شهر نمونه امور داوطلبانه خبر داد.

معرفی شهرستان کاشان به عنوان شهر نمونه امور داوطلبانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ کریم اکبری ضمن اشاره به معرفی کاشان به عنوان شهر نمونه امور داوطلبانه گفت: ارزش کمک‌های قرارگاه‌های جهادی کاشان طی دو سال گذشته به ۳۸۰ میلیارد ریال رسید

وی بیان داشت: ضمن اشاره به پتانسیل‌های منطقه کاشان و مشکلات و معضلات منطقه اظهار داشت: ایده قرارگاه‌های جهادی توسط بسیجیان، ائمه جماعات و دیگر افراد ارائه شد تا مردم سالاری دینی در این زمینه محقق شود.

این مقام مسئول ضمن اشاره به شعار "از مردم، با مردم و برای مردم" افزود: اتفاقات مبارکی در طول این دو سال رخ داده است و ترویج فرهنگ محله محوری یکی از اهداف و اتفاقات این طرح بود که محقق شده است.

فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به مشکلات کوی حسین پور و پیگیری قرارگاه جهادی منطقه در راستای رفع مشکلات آن ابراز داشت: در شهر کاشان در حال حاضر 20 قرارگاه جهادی با 280 عضو داریم و نزدیک به 17 پویش مردمی تاکنون برگزار کردیم و  و ارزش کمک‌های غذایی و مالی طی دو سال اخیر به 380 میلیارد ریال می‌رسد.

وی با بیان اینکه کاشان می‌تواند در یک چشم‌انداز به عنوان شهر‌ نمونه کارهای داوطلبانه انتخاب شود، گفت: پشتیبانی از قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و از این رو در حوزه توانمندسازی اقدامات موثری صورت گرفته است.

فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه اگر در بین مردم نباشیم نمی‌توانیم برای آنان برنامه‌ریزی کنیم، تصریح کرد: در موضوع رسانه‌ای قرارگاه جهاد رسانه‌ای شهید آوینی را راه‌اندازی کردیم و در زمینه مدیریتی پنلی را ایجاد کردیم که تمام خانوارهای نیازمند و ولی نعمتان ما در این من و ساماندهی می‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه