English

سلمان دانشور:

رسالت کمیته امداد شناسایی استعداد‌ها و توانمندسازی مددجویان است

قائم مقام کمیته امداد خراسان رضوی بیان کرد: ۳۳هزار و ۳۵نفر افراد تحت حمایت در خراسان رضوی مستمری دریافت می‌کنند و تا کنون برای ۱۸هزار نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

رسالت کمیته امداد شناسایی استعداد‌ها و توانمندسازی مددجویان است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سلمان دانشور قائم مقام کمیته امداد خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: مهمترین و اساسی‌ترین رسالت کمیته امداد شناسایی استعداد‌های بالقوه و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است که بتوانند با کارآفرینی و اشتغالزایی استعداد‌های بالقوه خود را به فعلیت برسانند.

دانشور این سخنان را در شورای اداری تربت حیدریه اظهار کرد و افزود: بر همین اساس و از مجموع ۷۰۰میلیارد تومان سهم خراسان رضوی برای جذب اعتبارات تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع بانکها، تا کنون ۵۰۰ میلیارد تومان برای ۱۵هزار طرح اشتغالزایی، جذب و برای ۱۸هزار نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

قائم مقام کمیته امداد خراسان رضوی در ادامه اضافه کرد: با وجود اینکه در کمیسیون تلفیق برای سال آینده ۳۰هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای کل کشور تصویب شده، ما باید این میزان اعتبارات را نیز به دو برابر نیز افزایش دهیم.

 وی همچنین تصریح کرد: ۳۳هزار و ۳۵نفر افراد تحت حمایت در خراسان رضوی مستمری دریافت می‌کنند و این در حالی است که اگر برای هر نفر حداقل یک میلیون تومان در نظر بگیریم، این رقم باید ۳۱۷میلیارد تومان باشد؛ اما ما در آبانماه ۱۲۳میلیارد تومان پرداختی داشتیم و این یعنی ۱۹۴میلیارد تومان برای حداقل پرداختی ها، کسری داریم.

 دانشور در خاتمه متذکر شد: با توجه به راه اندازی سامانه کیوآرکد در سطح استان این سامانه در چندماه گذشته به اندازه ۳۰سال قبل صدقات جمع آوری شده و از طرفی چالش رسوب پول‌ها را نداریم و همچنین دسترسی آسان برای کمک به نیازمندان نیز مهیا شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه