English

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن در پیامی فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"والفجرِ و لَیالٍ عَشْر..."

دهه مبارک فجر ، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‌های زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صدای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین ‌انداز کرد.

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یادآور رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های ملت بزرگ ایران در راه مبارزه با طاغوتیان زمان است؛ یادآور انسان‌های بپاخاسته و از جان گذشته که با عزمی پولادین توانستند سرنوشت مملکت خود را به دست بگیرند؛ لذا جملگی خواستار محو رژیم طاغوتی پهلوی و تشکیل حکومت اسلامی شدند و با شعار “استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی” خط مشی آینده خود را ترسیم نمودند.

یوم الله 22 بهمن سرآغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی و استقلال را برای همه ملت‌های مظلوم و ستمدیده به ارمغان آورد، در این روز، ملت ایران زیر پرچم وحدت و اطاعت از ولی فقیه، زنجیره‌های اسارت طاغوت 2500 ساله را فرو ریخته و بیرق اسلام و قرآن را در سرزمین خویش به اهتزاز درآوردند.

اینجانب با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و آغاز چهل و سومین بهار پیروزی به رهبر معظم انقلاب و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و بویژه مردم شهید پرور و غیور استان اصفهان، یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همه فجر آفرینان و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی را گرامی داشته و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه