English

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:

ساخت ۸ پروژه ساختمان‌های دولتی با پیشرفت فیزیکی قابل توجه در اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: هشت پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی این استان با اعتباری بیش از ۹۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال توسط این اداره‌کل در حال ساخت و ساز است.

ساخت ۸ پروژه ساختمان‌های دولتی با پیشرفت فیزیکی قابل توجه در اصفهان

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن با بیان اینکه این اداره کل احداث هشت پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی در سطح استان را در دست اجرا دارد، اظهار کرد: این پروژه‌ها از ۳۵ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند. 

 وی با اشاره به اینکه زیربنای این پروژه‌های در حال ساخت در مجموع ۱۱ هزار و ۱۰۰ متر مربع است، اذعان داشت: ۹۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار به پروژه‌های ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی اختصاص یافته است. 

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از جمله این پروژه‌ها، توسعه ساختمان فرمانداری اصفهان با دو هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا بوده است که با اعتبار هزینه شده ۱۸ میلیارد ریال دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی است همچنین توسعه سالن فرمانداری آران و بیدگل با ۶۰۰ متر مربع زیربنا و پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

 وی افزود: عملیات اجرایی احداث ساختمان فرمانداری چادگان، بخشداری چنارود و ساختمان مرکز مدیریت بحران نیز تا ۷۰ درصد تکمیل شده است. 

 قاری‌قرآن از دیگر پروژه‌های ساختمان‌های دولتی در دست احداث اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان به ساختمان فرمانداری اردستان، بخشداری کویرات و محیط زیست گلپایگان اشاره کرد و گفت: این پروژه ها از ۳۵ تا ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تا کنون جمعاً مبلغ ۱۲ میلیارد ریال برای ساخت این سه پروژه هزینه شده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پایان ابراز امیدواری کرد: تا با تخصیص اعتبارات لازم این پروژه‌ها با سرعت بیشتری تکمیل و جهت خدمت‌رسانی به مردم عزیز به حوزه‌های مربوطه تحویل داده شود. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی