English

کسب مهارت‌های زندگی با حضور در جشنواره شعر سرو

معاون پرورشی دبستان پسرانه سما ۲ بندرعباس ضمن تشریح دلایل موفقیت دانش‌آموزان این مدرسه در جشنواره سراسری شعر سرو، گفت: اشعار شاعران ایران و جهان همواره یکی از منابع اصلی کسب مهارت‌های زندگی، آرامش درونی، دوری از منفیات و رسیدن به مفاهیم عالی زندگی بوده است.

کسب مهارت‌های زندگی با حضور در جشنواره شعر سرو

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهلا یوسفی بزنجانی معاون پرورشی دبستان پسرانه سما ۲ بندرعباس، در گفتگو با خبرنگار موج ضمن اشاره به حضور گروهی از دانش آموزان علاقه‌مند به شعر و ادب فارسی دبستان پسرانه سما ۲ در جشنواره سراسری شعر سرو گفت: «مصطفی رحماندوست» مدرس این کارگاه شعر و ادب بود که با توجه به شیوع کرونا کارگاه در فضای مجازی برگزار شد.

یوسفی ادامه داد: شاعر با هنر والا، احساسات لطیف ادبی، تخیل و به یاری استعداد فطری خود چنان آب و رنگ و نظم و قراری به واژگان بی‌جان می‌بخشد که علاقه‌مندی و جذب دانش آموزان به شعر را دوچندان می‌کند و باعث می‌شود دانش‌آموزان در بخش مسابقات با انگیزه بالاتری آثار خود را ارائه دهند.

 وی اضافه کرد: اشعار شاعران ایران و جهان از قدیم تاکنون یکی از منابع اصلی کسب مهارت‌های زندگی، آرامش درونی، دوری از منفیات و رسیدن به مفاهیم عالی زندگی بوده است. 

این معاون پرورشی اذعان کرد: اگر انسان به شعر یا داستان به ‌عنوان آموزش در کنار لذت نگاه کند به آن عادت خواهد کرد و این عادت مفید می‌تواند در روح و روان و زندگی فردی و اجتماعی فرد تأثیر داشته باشد.

وی در پایان بیان کرد: بی‌شک حمایت‌های تمام کادر مدرسه و دبیر تخصصی جشنواره سراسری شعر سرو باعث شد تا دانش آموزان بتوانند در این جشنواره شرکت کنند و امیدواریم موفقیت روزافزون دانش آموزان این مدرسه سبب تشویق سایرین برای ورود به حوزه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه