English

رییس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان خمینی شهر:

آموزش طرح خود مراقبتی برای سلامت جسم و روان ضروری است

رییس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان خمینی شهر گفت: به دلیل اهمیت سلامت جسم و روان افراد آموزش های خود مراقبتی از ضروریات اجتماع است.

آموزش طرح خود مراقبتی برای سلامت جسم و روان ضروری است

مجتبی درویشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اظهار کرد: به دلیل اهمیت سلامت روان افراد جامعه نهاد کتابخانه ها با همکاری شبکه بهداشت و درمان خمینی شهر و خیرین شبکه بهداشت و  سازمان فرهنگی رفاهی اجتماعی شهرداری و خیرین کتابخانه ساز در موضوعات مهارت های زندگی، فرزند پروری، مدیریت خشم، استرس کارگاه هایی برگزار می کند.

وی افزود: خود مراقبتی از مهم ترین اصولی است که هر فرد برای سلامت جسم و روح خود با بهره گیری از آموزش های لازم  نکات را در زندگی فردی و اجتماعی بکار گیرد.

درویشی توضیح داد: اجرای کارگاه برای عموم شهروندان است و در طی برگزاری کارگاه اهدای کتاب به صورت رایگان در کتابخانه های عمومی شهرستان خمینی شهر صورت می پذیرد.

رییس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان هدف از  این برنامه را آموزش اصول خود مراقبتی برشمرد و ادامه داد:  با اجرای این طرح درآموزش  سلامت جسم و روان افراد جامعه گام بزرگی برداشته ایم.

 درویشی همچنین  در راستای نذر کتاب و با عنوان طرح "یک شهر، یک کتاب" از سری برنامه های  جشنواره دائمی "شهر می خواند"  ، طی ۱۴۰ کارگاه در کتابخانه های عمومی شهرستان برگزار می گردد.

رییس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان  گفت:علاقه مندان به طرح خودمراقبتی می توانند با حضور در کتابخانه های سطح شهر و پایگاه های بهداشت ثبت نام نموده و آموزش های لازم را در زمینه خود مراقبتی کسب کنند.

به گزارش موج؛ شروع کارگاه از 15 مهر تا پایان آبان ،هر هفته یک جلسه در یک کتابخانه دایر می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه