English

استاندار اصفهان تاکید کرد:

تقویت سرمایه‌گذاری در حوزه بنگاه‌های اقتصادی کوچک

استاندار اصفهان بر تقویت سرمایه‌گذاری در حوزه بنگاه‌های اقتصادی کوچک تاکید شد.

تقویت سرمایه‌گذاری در حوزه بنگاه‌های اقتصادی کوچک

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا مرتضوی خواستار تقویت سرمایه‌گذاری در حوزه بنگاه‌های اقتصادی کوچک شد تا توان صادرات این جامعه گسترده تر شود و با این رویکرد میزان اشتغالزایی پایدار در جوامع هدف کم جمعیت تر به گونه ای ژرف تر محقق شود.

وی افزود: توجه به بنگاه های اقتصادی کوچک استان با هدف افزایش سهم مشارکت آنان در صادرات پایدار امری بدیهی است.

استاندار اصفهان تصریح کرد:  کارگروه اشتغال مکلف است به گونه ای راهبردی اولویت‌ها و بضاعت های استان در پیوند با مقتضیات شرح وظایف در راستای کاستن از بروکزاسی های دست و پاگیر مورد اهتمام قرار دهد. گفت: برای تقویت نیروی کار باید به صورت هوشمند برنامه‌ریزی کرد و حضور سازمان فنی حرفه ای در اینجا احساس می‌شود.

مرتضوی با انتقاد از اینکه بر اساس اولویت ها رفتار و مدیریت نمی‌کنیم، خاطرنشان کرد:  در دبیرخانه شوراها باید تیمی فعال شود و با مطالعات موردی، ظرفیت ها و موانع و اولویت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال را مورد تحلیل، بررسی، اولویت بندی و شاخص سازی قرار دهد.

مقام عالی دولت در استان، اضافه کرد: دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری باید با نگاه ویژه و فعال نسبت به سنوات گذشته در موضوع رصد و پیگیری مسائل عمل نماید و ظرفیت های جدید ایجاد شده و محدودیت های موجود را مد نظر قرار دهد و بر اساس آن اولویت ها سرمایه گذاری و اشتغال استان را احصا و اعلام نماید.

استانداری اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه