English

استاندار اصفهان:

شهرستان تیران و کرون می تواند به کانون پرورش ماکیان مبدل شود

استاندار اصفهان گفت: شهرستان تیران و کرون با توجه به ظرفیت های جاری و پتانسیل های بالفعلی که داراست می تواند در رویکرد جهادی به کانون پرورش ماکیان مبدل گردد.

شهرستان تیران و کرون می تواند به کانون پرورش ماکیان مبدل شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان،  سیدرضا مرتضوی و هیات همراه در سفر به شهرستان تیران و کرون، ضمن تبریک دهه مبارک فجر استان را از قطب های اصلی و بلامنازع پرورش انواع ماکیان برشمرد که با داشتن استعدادهای فراوان می تواند به گونه ای اثرگذار تر در زمینه پرورش ظاهر شود.

وی  با اشاره به اهمیت خودباوری ملی گفت: جهاد تولید به عنوان رویکردی موثر و انقلابی در توفق بر هژمون سلطه جهانی در جنگی است.

نماینده عالی قوه مجریه در استان با تقدیر از آقای حجتی، کارآفرین و سرمایه گذار این طرح که با توجه به شرایط جاری همت و آورده مالی خود را در مسیر گسترش صنایع غذایی و اشتغالزایی پایدار مصروف و محقق ساخته است به تبیین آمارهای احصا شده در زمینه توسعه صنعت تولید و پرورش طیور و ماکیان در استان اصفهان پرداخت.

استاندار اصفهان، استان را از قطب های اصلی و بلامنازع پرورش انواع ماکیان برشمرد که با داشتن استعدادهای فراوان از جمله نیروهای متخصص و مجرب دانشگاهی و تجربی، شرایط مساعد جوی، دسترسی آسان به کریدورهای شمال- جنوب و شرق-غرب ترانزیتی کشور، استعدادهای موثر بازاریابی در جغرافیای ملی و بین الملل و ... می تواند به گونه ای اثرگذار تر در زمینه پرورش ماکیان به ویژه پروش بوقلمون موفق و کارآمد ظاهر شود.

به گزارش موج؛ فاز تکمیلی مجتمع تولید و توزیع بوقلمون اسپادانا با محوریت پرورش بوقلمون گوشتی، در ظرفیتی بالغ بر 20 هزار قطعه، با آورده مالی افزون بر 200 میلیارد ریال و تسهیلات دریافتی 10 میلیارد ریالی در مساحت به متراژ 15074 متر مربع و با زیربنایی به میزان  7027 متر مربع در روستای حسن آباد آبریز بور توسط استاندار اصفهان افتتاح شد.

استانداری اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه