English

حمیده محدث:

کسری حدود ۷ میلیارد تومنی بهزیستی استان برای مشوقهای اشتغال

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی بیان کرد: تا کنون ۹۰۰ میلیون تومان آن تخصیص یافته و سه گروه حق بیمه خویش‌فرمایان، حق بیمه سهم کارفرما و ارتقای کارآیی مددجویان هستند.

کسری حدود ۷ میلیارد تومنی بهزیستی استان برای مشوقهای اشتغال

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حمیده محدث معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بهزیستی خراسان رضوی تا پایان امسال شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مشوق اشتغالی برای مددجویان خویش فرما و کارفرمایان نیاز دارد.

محدث در ادامه افزود: تا کنون ۹۰۰ میلیون تومان آن تخصیص یافته و پرداخت شده و مابقی نیز در تعهد بهزیستی است و به محض تخصیص اعتبار تا پایان سال مالی پرداخت خواهد شد.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: حق بیمه خویش‌فرمایان، حق بیمه سهم کارفرما و ارتقای کارآیی مددجویان، سه گروه از مشوق‌های اشتغالی بهزیستی هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: دو گروه از اعضای جامعه هدف بهزیستی مشمول دریافت یارانه‌های خویش فرمایی هستند که شامل مددجویان نیازمند و معلولین هستند که به صورت خویش فرمایی از پوشش بیمه استفاده می‌کنند و تعداد آن‌ها امسال ۲۲۰ نفر است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی یادآور شد: در بخش حق بیمه سهم کارفرما، کارآفرینانی که مددجویان بهزیستی را بکار می‌گیرند در پرداخت حق بیمه، از ۲۰ درصد حق کارفرما معاف هستند و بهزیستی این سهم را پرداخت می‌کند.

وی متذکر شد: در این بخش حدود ۹۰۰ نفر مشمول یارانه تشویقی می‌شوند که در حال پرداخت تعهدات بهزیستی هستیم و گروه سوم مشوق‌ها مربوط به ارتقای کارآیی مددجویانی می‌شود که توسط کارآفرینان در گروه‌های مختلف اشتغالی بکارگیری شده‌اند.

محدث در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و گفت: در این بخش نیز امسال ۳۵۰ نفر مشمول دریافت کمک هستند که از این یارانه بهره‌مند می‌شوند و تا کنون اختصاص یارانه‌های خود اشتغالی به ۱۴۵۰ مددجو انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه