English

آرش آوان:

خراسان رضوی، رتبه اول کشور در تعداد شرکت تعاونی های روستایی

سرپرست مدیریت تعاون روستایی خراسان رضوی بیان کرد: تعاون روستایی از ابتدای سال ۹۶ هزار تن کود شیمیایی در خراسان رضوی توزیع کرده است

خراسان رضوی، رتبه اول کشور در تعداد شرکت تعاونی های روستایی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آرش آوان سرپرست مدیریت تعاون روستایی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۹۸ هزار تن کود شیمیایی برای استان خریداری و بیش از ۹۶ هزار تن انواع کود شیمیایی توسط شبکه تعاون روستایی استان توزیع شده است.

آوان در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: این میزان کود توزیعی شامل انواع کود آلی، ریزمغذی‌ها، ازته، فسفره و پتاسه است که با حواله‌های صادره توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها در بین کشاورزان و باغداران توزیع شد.

سرپرست مدیریت تعاون روستایی خراسان رضوی افزود: توزیع کود شیمیایی در استان بر عهده ۶۵ کارگزاری زیر پوشش شبکه تعاون روستایی است.

وی همچنین در ادامه متذکر شد: مصرف کودهای شیمیایی علاوه بر تقویت و افزایش کمی و کیفی تولید موجب حفظ و ارتقای کیفیت خاک و جلوگیری از فقر توان باروری خاک می‌شود.

آوان یادآور شد: خراسان رضوی ۶۹۲ شرکت تعاونی روستایی با افزون بر ۱۲۸ هزار عضو دارد و از این حیث رتبه نخست را در بین استانهای کشور به خود اختصاص داده است همچنین تعاون روستایی خراسان رضوی با پوشش خدماتی افزون بر ۵۵۰ هزار نفر در روستاهای استان، گسترده ترین شبکه حمایتی در میان استانها را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه