English

کاظم معامه گر:

حادثه رانندگی در محور خواف، ۵ کشته و زخمی به جای گذاشت

رییس جمعیت هلال‌احمر خواف بیان کرد: این حادثه در کیلومتر هفت جاده خواف به تایباد بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو سواری زانتیا و پراید بوقوع پیوست.

حادثه رانندگی در محور خواف، ۵ کشته و زخمی به جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، کاظم معامه گر رییس جمعیت هلال‌احمر خواف در خبر ارسالی اظهار کرد: این حادثه در کیلومتر هفت جاده خواف به تایباد بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو سواری زانتیا و پراید دیشب در این شهرستان روی داد که منجر به قربانی شدن ۲ نفر شد.

معامه گر در ادامه این خبر افزود: این حادثه ۳ مصدوم داشت و در پی این حادثه تصادف پس از تماس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر دو گروه عملیاتی نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین شهری با آمبولانس و ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

رییس جمعیت هلال‌احمر خواف همچنین اضافه کرد: با رسیدن نیرو‌های عملیاتی به محل حادثه و تثبیت صحنه، اقدامات لازم برای رهاسازی دو فوتی محبوس در خودرو‌ها انجام شد و ۳ مصدوم نیز با حضور نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی شهر خواف منتقل شدند.

معامه گر در خاتمه یادآور شد و گفت: شهرستان ۱۵۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه