English

فرمانده سپاه عاشورا:

اصحاب رسانه در خط مقدم مبارزه با دشمنان هستند/ شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی به دنبال برجسته کردن دوران منحوس پهلوی هستند

فرمانده سپاه عاشورا گفت: اصحاب رسانه‌ در خط مقدم جهاد تبیین و مبارزه با دشمنان قرار دارند.

 اصحاب رسانه در خط مقدم مبارزه با دشمنان هستند/ شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی به دنبال برجسته کردن دوران منحوس پهلوی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلیزاده در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار داشت: اصحاب رسانه‌ در خط مقدم جهاد تبیین و مبارزه با دشمنان قرار دارند.

وی افزود: وقتی بحث تبلیغات و رسانه مطرح می‌شود، حرف حضرت امام به یادم می‌افتد که گفتند، در روی زمین هرکس رسانه‌های بیشتر و قدرتمندتری دارد، تاثیرگذاری بیشتری دارد.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه خاطر نشان کرد: در طول تاریخ بشریت همیشه جبهه حق و باطل با یکدیگر مقابل شدند، اما جمهوری اسلامی تنها مکتبی بود که در مقابل جبهه باطل دوام آورد.

وی گفت: اگر عبرت‌های عاشورا و صدر اسلام برای ما نبود شاید نمی‌توانستیم تا این اندازه در مقابل فتنه دشمنان دوان بیاوریم.

عباسقلی‌زاده اضافه کرد: تمامی دشمنان اسلام چه با لباس دین، چه با لباس کفار، همه برعلیه این انقلاب در حال هجمه هستند.

وی تصریح کرد: هیچ کشوری در دنیا مانند ایران مورد هجمه و تهدید نیست چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی. عین دوران دفاع مقدس که کل دنیای شرق و غرب در مقابل نظام تازه تاسیس صف‌آرایی کرده بودند.

عباسقلی‌زاده ادامه داد: شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی در راستای شبهه آفرینی، بزرگ کردن مشکلات و برجسته کردن دوران منحوس پهلوی هستند.

وی گفت: ما در حال حاضر مانند دوران دفاع مقدس در مقابل تمام کفار و دشمنان قرار داریم و همان هجمه قرار داریم.

وی افزود: اگر دیروز مرزهای ما مورد هجمه دشمن قرار داشت امروز مغزها و قلب‌های ما مورد هجمه است.

فرمانده سپاه عاشورا یادآور شد: رهبر انقلاب از سال ۷۲ در مورد هجمه و ناتوی فرهنگی تاکید دارند و فرموده‌اند؛ "اگر من رهبر نبودم قطعا مسئول فضای مجازی بودم" و این قدرت و تاثیرگذاری و توان رسانه را می‌رساند.

وی عنوان کرد: دشمن ما کار دیگری نبود که انجام بدهد، قطعا میخواهد ولی توانش را ندارد، الان توانمندی‌ که نیروهای نظامی ما دارند در واقع قدرت بزرگی در بحث دفاعی و نظامی هستند.

وی در پایان گفت: چون در بحث نظامی حرفی برای گفتن داریم، تنها ابزار دشمن در حال حاضر، استحاله فرهنگی و حمله بر باورها و اعتقادات ماست تا از این طریق برای خود یار و همراه پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه