English

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس ومقاومت در فضای مجازی به میزبانی تبریز برگزار می شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می شود.

جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس  ومقاومت در فضای مجازی به میزبانی تبریز برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلیزاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محور‌های این جشنواره، پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبری، پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم افزار‌های کاربردی، هنر‌ها و سرگرمی‌های دیجیتال و بخش آزاد است.

وی افزود: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ شهریور به آدرس دبیرخانه جشنواره واقع در تبریز، دروازه تهران، تقاطع سردار شهید حمید باکری، انتهای خیابان استاد معین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، معاونت روابط عمومی و تبلیغات و فضای مجازی و یا به آدرس اینترنتی www.defafestival.com ارسال کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه این جشنواره پیام رسان رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و شهدای جبهه مقاومت افزود: این جشنواره باعث نشر و گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت می‌شود.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی با استقبال از این جشنواره می‌توانند پیشگامان نشر و گسترش اهداف و آرمان‌های شهدا باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه