English

فعالیت کتابخانه های کرمانشاه حضوری و مجازی شد

مدیرکل کتابخانه های کرمانشاه گفت: مخزن و بخش‌های کتابخانه و سالن های مطالعه به صورت حضوری فعالیت خواهند کرد و کتابخانه ها دو نوبت خواهند بود.

فعالیت کتابخانه های کرمانشاه حضوری و مجازی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، حسنی خوانسار با بیان این مطلب که سالن مطالعه ۱۰۸ کتابخانه پذیرای اهل مطالعه است، ابراز داشت: مخزن و بخش‌های کتابخانه و سالن های مطالعه به صورت حضوری فعالیت خواهند کرد و کتابخانه ها دو نوبت خواهند بود (سقف تعداد حضور مراجعین مطابق بخشنامه متفاوت است) لذا دورکاری برای مشمولین در وضعیت زرد و نارنجی مطابق بخشنامه داخلی نهاد خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه‌های کرمانشاه تاکید کرد: در صورت وضعیت قرمز از لحاظ کرونا، ادارات شهرستان با ۳۰ درصد نیرو فعالیت خواهند کرد.

 وی در خصوص کتابخانه نابینایان نیز یادآور شد: حضور کتابداران نابینا و کم بینا در وضعیت نارنجی سه روز در هفته، در وضعیت زرد چهار روز در هفته و در وضعیت آبی ۱۰۰ درصد خواهد بود.

خونسار با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و پروتکل های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا اضافه کرد: افراد مراجعه کننده به کتابخانه باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و از تجمع غیر ضروری در بخش‌های مختلف کتابخانه خودداری کنند.

وی ادامه داد: اولویت کتابداران کتابخانه های عمومی بر فعالیت های فضای مجازی است و ترویج و رشد فرهنگ مطالعه از طریق ارتباط فضای مجازی با مخاطبین ادامه دارد.

گفتنی است که در استان کرمانشاه ۱۰۸ باب کتابخانه عمومی با زیربنای ۴۲ هزار و ۱۸۰ مترمربع فعال است و یک میلیون و ۱۶۸ هزار و ۲۲۷ نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان موجود است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه