English

علی محمد پارساییان؛

طرح جامع آموزش رسانه های یزد به زودی اجرایی می شود

رئیس سازمان بسیج رسانه یزد گفت: اصحاب رسانه تنها قشری هستند که علی رغم پیگیری دغدغه اقشار مختلف جامعه کمتر به دغدغه های خود می پردازند.

طرح جامع آموزش رسانه های یزد به زودی اجرایی می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علی محمد پارسائیان رئیس سازمان بسیج رسانه یزد در مراسم تجلیل از رئیس و اعضای کمیته داوران اولین جشنواره رسانه ای ابوذر که در سالن جلسات مرکز صدا و سیمای یزد برگزار شد با بیان اینکه اصحاب رسانه تنها قشری هستند که علی رغم اینکه همواره دغدغه اقشار مختلف جامعه را پیگیری می‌کنند کمتر به دغدغه های خود می پردازند گفت: متاسفانه آن گونه که شایسته است به رسانه ها توجهی نمی شود در حالی بزرگترین رسالت در جنگ نرم را برعهده دارند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین فرمان داده اند که این مهم با توجه به اهمیت رسانه ها و اثرگذاری آن ها در جامعه مسئولیت سنگینی را متوجه فعالان این عرصه کرده است چرا که جهاد تبیین به معنای نمایش ظرفیت ها و دستاوردها انقلاب است که دشمن برای کمرنگ کردن آن ها تلاش می‌کند. ‌

پارسائیان با اشاره به برگزاری اولین جشنواره رسانه ای ابوذر  در استان یزد گفت: با توجه به بیانیه کمیته داوران در خصوص پایین بودن کیفیت آثار، جلسات متعددی توسط هئیت اندیشه ورز در سازمان بسیج رسانه بنابر ضرورت ارتقا کیفیت آثار در حوزه رسانه برگزار شده و به زودی طرح جامع آموزشی نهایی و اجرایی خواهد شد.

در این جلسه از رئیس و اعضای کمیته داوران اولین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان یزد احمد پهلوانیان، داود پاک طینت، امیر ترقی نژاد، علی امینی و محسن ماندگاری تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر