English

پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان شرقی با شعار "با شعار قوت و هوشمندی رسانه‌ای در جنگ نرم برگزار می شود.

پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از آذربایجان شرقی،  پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان آذربایجان شرقی با شعار قوت و هوشمندی رسانه‌ای در جنگ نرم " برگزار می‌شود.

در این جشنواره که ویژه مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی است، در قالب‌های خبر، تیتر، یادداشت، سرمقاله، گزارش، گفت‌وگو، ویژه نامه و پرونده ویژه، عکس خبری، گزارش تصویری، گرافیک و صفحه آرایی مطبوعاتی، طنز و کاریکاتور، آثار چند رسانه ای اینفوگرافی، موشن گرافی، پادکست ویدئوی خبری، برگزار خواهد شد.

بر اساس فراخوان این جشنواره ، خبرنگاران آثار خود را در محورهای موضوعی انقلاب اسلامی، سبک زندگی ومقابله با آسیب های اجتماعی،  همه گیری کرونا، بسیج و حوزه های اقدام، مطالبه گری و امید آفرینی، ورزش، اقتصاد وتولید به دبیرخانه جشنواره ارسال خواهندکرد که آثار منتشر شده در رسانه‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

خبرنگاران می‌توانند حداکثر 5 اثر خود را که از ابتدای سال جاری در رسانه ها منتشر شده اند تا 30 آبان به دبیرخانه جشنواره ابوذر در بسیج رسانه استان واقع در تبریز، خیابان ارتش جنوبی، جنب اداره کل پست استان، ساختمان تعاونی مصرف طبقه اول سازمان بسیج رسانه ارسال کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه