English

۱۵ آذر ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان گفت: باتوجه به استقبال خبرنگاران رسانه های استان، 15 آذر ماه آخرین فرصت برای ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر است.

15 آذر ماه  آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، توفیق مفاخری روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:‌ تیتر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، خبر، عکس و کاریکاتور از بخش‌های پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کردستان است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان گفت: تاکنون 120 اثر از خبرنگاران رسانه های جمعی این استان به دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» ارسال شده است.

وی افزود: آسیب‌های اجتماعی اعم از طلاق، اعتیاد و بیکاری، تهدیدها و فرصت‌های مرز، نقش امنیت در تحقق توسعه و توسعه در تحقق امنیت پایدار، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و استکبارستیزی و مسائل صنفی اصحاب رسانه استان از جمله موضوعات این دوره از جشنواره است.

مفاخری اضافه کرد: شعار سال (رونق تولید) و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هم به عنوان بخش‌ ویژه جشنواره پنجم ابوذر در نظر گرفته شده و هر متقاضی مجاز است در 2 بخش شرکت کرده و برای هر بخش سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

وی یادآور شد: آثار ارسالی باید در بازه زمانی اول بهمن ماه 97 تا 15 آذر 98 در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی اعم از خبرگزاری‌ها و یا پایگاه‌های خبری و یا رسانه ملی منتشر شده باشد.

مفاخری تاکید کرد: آثار باید در قالب‌ها و موضوعات یادشده به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و آثاری که در این قالب‌ها جای نگیرد وارد مرحله داوری نخواهد شد.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کردستان گفت: گستره جغرافیایی جشنواره، استانی بوده و تمام فعالان رسانه‌ای استان کردستان اعم از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری و فعالان رسانه‌ای مستقل استان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه آثار برتر هر بخش برای مرحله کشوری جشنواره ارسال خواهد شد، اظهار داشت: اختتامیه این دوره از جشنواره دهه سوم دی‌ماه سال‌ جاری همزمان با ایام روز قشر بسیج رسانه در سنندج برگزار می‌شود و از صاحبان آثار برتر تجلیل خواهد شد.

مفاخری افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را یا بصورت حضوری به آدرس دبیرخانه جشنواره واقع در سنندج، خیابان شهید بروجردی (چهار دیواری) جنب ساختمان قدیم راهنمایی و رانندگی و یا از طریق پیام‌رسان‌ها به شماره 09393730960 ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه پنجمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» به همت بسیج رسانه و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: عمق‌بخشی رسانه‌ای، شناسایی رسانه‌ها و خبرنگاران فعال، کمک به پیشبرد و تحقق اهداف انقلاب اسلامی، کمک به ایجاد فضای رقابتی بین فعالان رسانه‌ای و در نهایت، تجلیل از رسانه‌ها و خبرنگاران برتر در کردستان از جمله اهداف برگزاری جشنواره رسانه ابوذر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه