English

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده:

نباید از زیر ساخت های گردشگری مذهبی مغفول بمانیم

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان عنوان کرد: باید مرکزی جهت گسترش گردشگری مذهبی ایجاد کنیم تا بتوانیم از این ظرفیت مغفول مانده بهره بیشتری ببریم.

نباید از زیر ساخت های گردشگری مذهبی مغفول بمانیم

به گزارش خبرگزاری موجح هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در نشست هماهنگی برگزاری آئین روز استکبارستیزی 13 آبان در استان هرمزگان، اظهار کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی، حرکتمان باید در راستای هویت بخشی بیشتر به انقلاب اسلامی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به عملیات آزادسازی محوطه مسجد جامع بندرعباس، اضافه کرد: باید مرکزی جهت گسترش گردشگری مذهبی ایجاد کنیم تا بتوانیم از این ظرفیت مغفول مانده بهره بیشتری ببریم.

وی با بیان اینکه در گام نخست موضع نظام جمهوری اسلامی ایران دفاعی بود، تصریح کرد: اما در گام دوم انقلاب اسلامی موضوع ما دیگر دفاعی نیست بلکه تهاجمی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه امروز در شرایطی هستیم که گام‌به‌گام در حال پیشرفت و شکست دادن‌های پی‌درپی دشمنان هستیم، گفت: فضای کشور به سمت امیدواری به ظرفیت‌های درونی هدایت‌شده است و این موضوع سبب می‌شود در برابر فشار حداکثری از خود مقاومت حداکثری نشان دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه زمانی در مرزهایمان محصور بودیم و مبارزه می‌کردیم، خاطرنشان کرد: امروز شعارهای ابتدای انقلاب اسلامی به سراسر جهان گسترش پیداکرده است و امروز دیگر تمام دنیا، آمریکا را به چالش می‌کشاند.

وی با بیان اینکه دشمن را سنگر به سنگر به عقب می‌رانیم، اضافه کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی به حالت تهاجمی درخواهیم آمد و این موضع سبب عقب‌نشینی دشمن می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده با اشاره به اینکه امروز می‌شنویم ترامپ می‌گوید دیگر خاورمیانه و خلیج‌فارس از اولویت‌های آمریکا نیست، اظهار کرد: این موضوع نشان‌دهنده ضعف دشمن در شرایط کنونی و شکستش در برنامه‌ریزی‌هایش است.

وی با بیان اینکه امروز در شرایطی هستیم که گام‌به‌گام در حال پیشرفت و شکست دادن‌های پی‌درپی دشمنان هستیم، عنوان کرد: فضای کشور به سمت امیدواری به ظرفیت‌های درونی هدایت‌شده است و این موضوع سبب می‌شود در برابر فشار حداکثری از خود مقاومت حداکثری نشان دهیم.

وی در پایان گفت: باید محوطه جدید بعد از آزادسازی به محوطه‌ای برای محل اجتماع مردم در مناسبت‌های مختلف تبدیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه