English

فلاحی مطرح کرد؛

آمادگی اردبیل برای پذیرایی از گردشگران مذهبی

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران مذهبی در سطح استان اردبیل هستیم.

آمادگی اردبیل برای پذیرایی از گردشگران مذهبی

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی ، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران مذهبی در سطح استان اردبیل هستیم.

وی بیان کرد: همه سالانه و همزمان با ایام اربعین سالار شهیدان استان اردبیل نیز شاهد حضور گردشگران مذهبی و مسافران متعددی در سطح استان اردبیل می باشد که این خود ظرفیتی برای معرفی هرچه بهتر جاذبه های استان اردبیل است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ادامه داد: همچنین با هماهنگی های انجام گرفته بین دستگاه های مرتبط در سطح استان و همچنین بازرسی های مداوم از واحدهای اقامتی و مجموعه های پذیرایی و گردشگری سطح کیفی خدمات ارایه شده به مسافران و گردشگران ارتقاء یافته است.

فلاحی با اشاره به ظرفیت استان اردبیل در حوزه گردشگری مذهبی، اضافه کرد: سعی ما معرفی هرچه بهتر جاذبه های متعدد گردشگری در سطح استان است که تاکنون فعالیت های زیادی در این حوزه انجام شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه