English

استاندار گیلان در نخستین روز دهه فجر ۱۴۰۰ خبر داد؛

بهره برداری از یک هزارو ۲۰۰ پروژه در گیلان

استاندار یگلان در جشن ملی 1400 از به بهره برداری رسیدن، افزون بر یک هزار و ۲۰۰ پروژه بالغ بر سه هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در بخش های مختلف در دهه فجر امسال با اهتمام همه دستگاه ها خبر داد.

بهره برداری از یک هزارو 200 پروژه در گیلان
به گزارش خبرگزاری موج گیلان، اسدالله عباسی امروز (سه شنبه) در نخستین روز دهه فجر در جشن ملی ۱۴۰۰ در گلزار شهدای شهر رشت افزود: از برکات انقلاب اسلامی اینست که حکومت مردم سالاری دینی حاکم بر کشور ماست و امام راحل حکومت طاغوت را به مردمی تبدیل کرد و "ما می توانیم" را جایگزین تسلیم در برابر استکبار کرد .
 وی اضافه کرد: وظیفه داریم آرمان های امام راحل و منویات مقام رهبری را تحقق ببخشیم و پرچم عزت مسلمانان و نظام جمهوری اسلامی را به اهتزاز در آوریم .
 وی اظهار داشت: آن چه ما مکلفیم باید در راستای آرمان های امام(ره) قدم بگذاریم  و پرچم ولایتمداری را بالا بگیریم و برای مقابله با زیاده خواهان  ،  با اتحاد موانع را از پیش رو برداریم .
نماینده عالی دولت در گیلان گفت: اگر امروز در امنیت و تمامیت ارضی کشور توانستیم استقلال‌مان را حفظ کنیم به برکت خون شهداست و توانستیم در دنیای اسلام موفق و سربلند باشیم.
 عباسی افزود: امرور رئیس جمهوری اسلامی ایران،  در کاخ کرملین رئیس جمهوری روسیه را برای ادای فرایض معنوی و دینی  منتظر می گذارد و  اینها نشان از عزت اعتقادات و باورهای دینی ماست و باید به خود ببالیم در کشوری نفس می کشیم که فضای معنوی همه جا را عطر آگین کرده است. 
دکتر عباسی ادامه داد: امروز حضور و اتحاد مردم ما زبانزد عام و خاص است و در کشوری زندگی می کنیم که آنچه بدست آورده ایم را حفظ کردیم  و همچنان عزم رسیدن به قله های سعادت داریم.
 استاندار گیلان با بیان اینکه امروز در مقام مقایسه در حوزه های مختلف در بین  ۱۰ کشور اول جهان قرار داریم  افزود: امروز اقتصاد  دچار مشکل است اما مردم بدلیل اعتقادات و آرمان های امام ، مقاومت می کنند و به دشمن اجازه نمی دهند به مسایل اعتقادی وارد شود و باهم برای سازندگی تلاش می‌کنیم و  برای کم کردن فاصله بین مردم و مسئولان ، اهتمام داریم.
وی اظهار داشت: دشمنان تلاش می کنند فرصت ها را از ما بگیرند اما خوشبختانه بر خلاف نیت شوم آنان، امروز ارتباط ما با کشورهای اکو ، شانگهای و اتحادیه اوراسیا برقرار شده و سفر رئیس جمهوری ما به روسیه فرصت های بالای اقتصادی را فراهم آورده است.
وی ادامه داد: در خصوص صادرات نفتی و غیر نفتی در شرایط خوبی هستیم و وضعیت ارزی ما بهبود پیدا کرده است.
استاندار  گفت : سفر رئیس جمهوری به گیلان،  فضا را برای خدمت فراهم کرده است .
وی یادآور شد: احیای تالاب انزلی ، رهاسازی ساحل، ساماندهی پسماند ، رودخانه های زرجوب و گوهررود ، پروژه های عمران،راه آهن و کشاورزی اعتبارات خوبی پیش بینی شده و باید فرصت بدهید مشکلات و استعدادها شناسایی و  موانع  یک به یک برچیده شود  تا به قله های سعادت دست یابیم.
 در دهه فجر امسال با اهتمام همه دستگاه ها، افزون بر یک هزار و ۲۰۰ پروژه بالغ بر سه هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در بخش های مختلف به بهره برداری می رسد.

دهه فجر در گیلان

دهه فجر در گیلان

دهه فجر در گیلان

دهه فجر در گیلان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه