English

حجت‌الاسلام و المسلمین جواد نیک‌بین:

اجرای کنسرت در دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی منعی ندارد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید حرمت حریم امام رضا (ع) را نگه داریم، اما اجرای کنسرت در دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی منعی ندارد.

اجرای کنسرت در دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی منعی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در سخنانی عنوان کرد: برگزاری کنسرت حرام نیست، اما باید حرمت زمان و مکان حفظ شود و معتقدم قانون نوشته شده باید برای کل کشور اجرا شود و نباید تفاوتی میان شهر‌های خراسان رضوی و تهران باشد، اما به برخی مکان‌ها مانند شهر‌های مشهد و قم باید نگاه‌های خاصی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام نیک‌بین این سخنان را در پاسخ به  پرسش در خصوص اجرای کنسرت موسیقی در خراسان رضوی اظهار کرد و در ادامه اضافه کرد: باید حرمت حریم امام رضا (ع) را نگه داریم، اما اجرای کنسرت در دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی منعی ندارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: خود من سال‌ها در کنسرت‌های موسیقی داخل و خارج کشور حضور داشته ام و موافق برگزاری کنسرت هم هستم؛ باید حرمت‌ها در نحوه برگزاری حفظ شود، زیرا برخی مواقع حواشی کنسرت برای شهر‌ها معضلاتی به وجود می‌آورد.

وی در ادامه متذکر شد: به هیچ عنوان مخالف فضای مجازی نیستیم و معتقدم این فضا اصلاً تعطیل نمی‌شود و حتی محدودیت هم ایجاد نخواهد شد، بلکه تنها فقط قانونمند می‌شود؛ چراکه به دنبال این هستیم تا جلوی بسیاری از کلاه‌برداری‌هایی که از طریق فضای مجازی انجام می‌شود را بگیریم.

حجت‌الاسلام نیک‌بین در خاتمه این سخنان خاطرنشان کرد: حضور و فعالیت خود در اکثر پیامرسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی، بسیاری از مسئولان نظام هم اینستاگرام دارند و در فضای مجازی فعال‌اند، اما معتقدم فضای مجازی باید قانونمند شود تا هرکس نتواند با چند پروفایل وارد فضای مجازی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه