English

رئیس پلیس فتا لرستان:

انتشاردهندگان تصویر شهروندان خرم‌آبادی در فضای مجازی، بازداشت شدند

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی لرستان از دستگیری عاملان انتشار تصاویر برخی جوانان این استان در فضای مجازی، خبر داد.

انتشاردهندگان تصویر شهروندان خرم‌آبادی در فضای مجازی، بازداشت شدند

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، سرهنگ آرش ابراهیمی، گفت: در پی مراجعه جمعی از شهروندان خرم‌آبادی به پلیس فتا لرستان، مشخص شد که عاملان یک صفحه در اینستاگرام، تصاویر آنان را با القابی غیراخلاقی منتشر کرده‌اند.

رئیس پلیس فتا لرستان، افزود: بلافاصله یک تیم از کارشناسان این پلیس جهت شناسایی گردانندگان صفحه مورد نظر تشکیل شد که با اقدامات فنی صورت گرفته، عاملان انتشار این تصاویر کمتر از 48 ساعت شناسای،  و دستگیر شدند.

*پرونده، 2 متهم دارد

سرهنگ ابراهیمی تصریح کرد: متهمان این پرونده 2 نفر هستند که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه ارتباط با صفحه مورد نظر بودند اما، با ارائه ادله کافی از سوی پلیس فتا لرستان، لب به اعتراف گشودند.

*مردم لرستان، اقدامات مشکوک در فضای مجازی را گزارش کنند

وی، تاکید کرد: مردم شریف استان لرستان می‌توانند گزارشات خود در این خصوص را از طریق سایت www.cyberpolice.ir و قسمت گزارشات مردمی ثبت کنند تافرزندان آنان در پلیس فتا لرستان، موضوع را به قید فوریت بررسی، و با مجرمان برخورد قاطع کنند.

رئیس پلیس فتا لرستان به تمامی افرادی که به هر نحو اقدام به هتک حیثیت افراد در فضای مجازی می‌کنند هشدار داد و گفت: بر اساس قانون جرائم رایانه‌ای هر کس به‌وسیله سامانه‌های رایانه‌ای و فضای مجازی موجبات هتک حیثیت شهروندان را فراهم نماید افزون بر اعاده حیثیت، به حبس و جزای نقدی محکوم می‌شود، لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه اقدام مشکوک در فضای مجازی لازم است تا مراتب را به پلیس گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه