English

افزایش تولید گوشت قرمز در خراسان رضوی

معاون سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: دامپروران خراسانی ظرف این مدت ۷۰ هزار تن گوشت قرمز تولید و افزایش مناسبی را در این حوزه ثبت کردند.

افزایش تولید گوشت قرمز در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، معاون امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: میزان تولید گوشت قرمز ظرف ۹ ماه گذشته امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال در این استان به میزان ۵.۶ درصد بیشتر شده است.

جعفری همچنین اضافه کرد: دامپروران خراسانی ظرف این مدت ۷۰ هزار تن گوشت قرمز تولید و افزایش مناسبی را در این حوزه ثبت کردند و خراسان رضوی با توجه به حجم تولید گوشت قرمز همچنان رتبه نخست تولید این ماده پروتئینی را در مقایسه با دیگر استانها در سطح کشور دارد.

معاون سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: ظرف همین مدت ۸۹۴ هزار تن شیر نیز توسط دامداران در این استان تولید شده است و حجم شیر تولیدی امسال در خراسان رضوی نیز نسبت به مدت مشابه پارسال ۲.۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی در ادامه یادآور شد و گفت: بخش دامداری خراسان رضوی در مجموع هشت میلیون و ۶۰۷ هزار و ۸۲۷ راس دام سبک و سنگین در اختیار دارد.

جعفری در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: هشت میلیون و ۲۵۳ هزار و ۱۲۴ راس از این تعداد دام متعلق به خراسان رضوی، گوسفند و تعداد ۳۵۴ هزار و ۷۰۳ راس آن، گاو است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه