English

شهاب جنابی:

وزارت صمت، برنامه خود را در پنج سطح به مجلس ارائه کرده است

مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صمت بیان کرد: اهمیت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بر هیچکس پوشیده نیست چون این بخش دارای ظرفیت بالایی است و در حوزه معدن تلاش‌های خوبی در استان انجام شده است.

وزارت صمت، برنامه خود را در پنج سطح به مجلس ارائه کرده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، شهاب جنابی مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صمت در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان صمت خراسان رضوی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرده‌اند اگرچه ما چالش‌های زیای در کشور داریم اما فرصت‌های مهمی نیز در کشور وجود دارد که با استفاده از این فرصت‌ها می‌توان برای مشکلات چاره اندیشید.

جنابی در ادامه افزود: اهمیت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بر هیچکس پوشیده نیست چون این بخش دارای ظرفیت بالایی است و در حوزه معدن تلاش‌های خوبی در استان انجام شده و ظرفیت‌های بسیار خوبی در این خطه وجود دارد.

مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صمت همچنین ادامه داد: همچنین حوزه فعالیت بازرگانی و اصناف استان نیز همواره زبان‌زد کشور بوده است. از این جهت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در بهبود وضعیت حوزه‌ها نقش بسیار مهمی دارد.

وی تصریح کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت و همکاران وی با برنامه مشخصی کار را شروع کرده‌اند و برای ثانیه‌ به‌ ثانیه مسئولیت خود برنامه مشخصی دارند و در همین راستا برنامه‌ای که از سوی وزارتخانه به مجلس ارائه شد، در پنج سطح تعریف می‌شد.

جنابی تاکید کرد: سطح اول این برنامه طرح‌های کوتاه‌مدت یا فوریت‌دار بوده است که زیر سه محور اصلی قرار دارد و سطح دوم پروژه‌های تحولی است که به نوعی یک سبک جدید مدیریتی به حساب می‌آید و در بخش اداری وزارتخانه در این بخش تاکنون ۱۰۶ پروژه معرفی شده و توفیقاتی هم حاصل شده است.

مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صمت اذعان کرد: سطح سوم که بسیار مهم است، طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت است. در طراحی آمایش برای خراسان رضوی تلاش شد این برنامه مبتنی بر ظرفیت‌های موجود با همفکری ذی‌نفعان، ارگان‌ها و نهادها و... استان باشد و با همکاری آنلان این جمع‌بندی انجام شود.

مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صمت

امیررضا رجبی صبح امروز، ۲۷ دی‌ ماه، در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت و فعالان اقتصادی برگزار شد عنوان کرد: خراسان رضوی استان بسیار مهمی از نظر اقتصادی در کشور محسوب می‌شود که یک‌هشتم همه آمارهای اقتصادی در بخش‌های مختلف کشور متعلق به آن است.

رجبی در ادامه گفت: نباید مانعی بر سر راه تولیدکنندگان و صنعتگران استان وجود داشته باشد. در مسیر توسعه لازم است از ظرفیت‌های موجود برای ایجاد اشتغال و تولید ثروت ملی استفاده شود و از این گذشته حوزه اصناف و اتحادیه‌ها در مشهد و شهرستان‌های استان جزو قوی‌ترین بخش‌ها در کشور است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی همچنین تاکید کرد: مهمترین وظیفه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تحقق شعار سال یعنی تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌هاست و در این راستا باید از صنعتگران حمایت کرد تا چرخ تولید و صنعت بچرخد. تولید کالا، خدمات، صنعت، صادارات، ترانزیت مواد اولیه، استفاده از ظرفیتی چون مرزهای مشترک با کشورهای هم‌جوار باید به فعلیت درآید.

وی ادامه داد: همچنین لازم است از پتانسیل‌های موجود در خراسان رضوی برای ایجاد اشتغال و تولید ثروت ملی استفاده شود. در این خصوص از دستگاه‌های همکار با سازمان صنعت، معدن و تجارت کمک می‌طلبیم.

مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صمت

جواد خزاعی سرپرست سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز بیان کرد: دقیقا هشت ماه گذشته در چنین روزی سرپرستی سازمان صنعت، معدن و تجارت به من واگذار شد و اگرچه تحویل گرفتن این مجموعه برای من کار سختی بود ولی مطمئنم در این دوره لطف امام رضا(ع) نصیب من شده است. هر آنچه که تاکنون انجام شده، به همت همکاران بنده به انجام رسیده است.

خزاعی در خاتمه یادآوری کرد: در حال حاضر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آماده است در راستای تحقق اهداف متعالی وزراتخانه گام بردارد و در مدت فعالیتم تلاش کرده‌ام برای ارباب رجوع امور را تسهیل کرده و شاهد این موضوع نیز این است که مورد توبیخ برخی دستگاه‌های نظارتی نیز قرار گرفته‌ام‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه