English

رضا شیرین زاده خبر داد:

جابجائی یک میلیون نفر مسافر در استان اردبیل

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: طی 9 ماهه نخست امسال یک میلیون نفر مسافر در استان جابجا شده است.

جابجائی یک میلیون نفر مسافر در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا شیرین زاده ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از پایانه مسافربری شهرستان پارس آباد گفت: این میزان جابجایی مسافر در قالب بیش از 223 هزار مورد سفر انجام شده است.

وی گفت: طی 9 ماهه نخست امسال جابجایی مسافر در سطح استان اردبیل 20 درصد افزایش یافته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش 29 درصدی هستیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: از این تعداد مسافر 478 هزار نفر با وسیله نقلیه اتوبوس، 98 هزار نفر با مینی بوس و 502 هزار نفر نیز از طریق ناوگان سواری جابجا شده اند.

شیرین زاده گفت: هزار و 110 دستگاه ناوگان مسافری در استان اردبیل فعالیت می کنند که 2 هزار و 522 راننده در بخش مسافر در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

وی گفت: گشت های راهداری و ترابری و نیروهای پرتلاش پلیس راه بطور مستمر از ناوگان های عمومی، شرکت های حمل و نقل مسافربری بازدید و تجهیزات ایمنی را کنترل می کنند که 54 شرکت مسافری در استان اردبیل فعالیت می کند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت ها و رانندگان را از طریق سامانه 141 به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه