English

رضا شیرین زاده خبر داد:

افزایش ۲۲ درصدی جابجایی مسافر در استان اردبیل

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: جا به جایی مسافران در 5 ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته 22 درصد افزایش داشته است.

افزایش 22 درصدی جابجایی مسافر در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا شیرین زاده ، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از پایانه مسافربری شهرستان گرمی از جا به جایی حدود 607 هزار نفر مسافر در سطح استان خبر داد و گفت: این میزان جابجایی در مقایسه با مدت 5 ماه سال گذشته 22 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه این میزان جابجایی مسافر در قالب 126 هزار مورد سفر انجام شده تصریح کرد: در تعداد سفر نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 31 درصد افزایش نشان می دهد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از فعالیت 54 شرکت مسافری در استان اردبیل خبر داد و گفت: از این تعداد مسافر 270  هزار نفر با وسیله نقلیه اتوبوس،56 هزار نفر با مینی بوس و 279 هزار نفر نیز از طریق ناوگان سواری جابجا شده اند.

شیرین زاده با بیان اینکه با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا بلیط مسافران اتوبوس ها پس از استعلام کد ملی و اطمینان از سلامت آنها صادر می شود خاطرنشان کرد: مسئولان شرکت های مسافربری قبل از صدور بلیط باید وضعیت کرونای مسافر را از طریق ارسال کدملی وی به سامانه سروا (سازمان فنی اطلاعات ایران) استعلام کنند.

وی افزود: گشت های راهداری و ترابری و نیروهای خدوم پلیس راه بطور مستمر از ناوگان های عمومی ، شرکت های حمل و نقل مسافربری بازدید و تجهیزات ایمنی را کنترل می کنند. 

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل کلیه دستورالعمل های بهداشتی به شرکت های مسافربری ابلاغ شده ونظارت ویژه ای نیز بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان های عمومی مسافری انجام می شود.

شیرین زاده از فعالیت هزار و 110 دستگاه ناوگان مسافری در استان اردبیل خبرداد و بیان کرد:2 هزار و 522 راننده در بخش مسافر در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

وی از مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت ها و رانندگان را از طریق سامانه 141 به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه