English

فعالیت ۷۰ گروه جهادی بسیج در روستاهای سیل‌زده میناب

فرمانده سپاه میناب عنوان کرد: بیش از ۷۰گروه جهادی کار خدمت رسانی به مردم از ابتدای شروع بارندگی و ورود سیل به روستاها بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری موج خرمزگان، سرهنگ پاسدار حسین درویشی فرمانده سپاه میناب با اشاره به اعزام تیم‌های جهادی برای کمک و خدمت به سیل زدگان مناطق این شهرستان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این تیم های جهادی از ابتدای شروع فعالیت تاکنون ۶هزار پرس غذای گرم در دو وعده ناهار و شام پخت و بین سیل‌زدگان توزیع کرده اند.

سرهنگ درویشی گفت: علاوه بر پخت غذای جهادی تاکنون ۱۲ هزار پرس نان گرم نیز بین سیل‌زدگان روستای تمبک و مازغ توزیع شده است.

به گفته فرمانده سپاه میناب، بیش از ۷۰گروه جهادی کار خدمت رسانی به مردم از ابتدای شروع بارندگی و ورود سیل به روستاها بر عهده دارند.

وی به اسکان اضطراری بخشی از سیل زدگان روستای تمبک در مدارس اشاره کرد و افزود: به گروه های جهادی ماموریت داده شده تا غذای مورد نیاز این افراد را تامین و در اختیار آن‌ها قرار دهد.

درویشی خاطر نشان ساخت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه میناب، بسیج سازندگی، گروه های جهادی و قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در هرمزگان برای خدمت رسانی هر چه بهتر و رفع مشکل مردم در این منطقه حضور دارند و خدمت ارائه می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه