English

طبق برآورد صورت گرفته؛

خسارت هزار و ۹۰۰ میلیارد تومانی سیل در هرمزگان

استاندار هرمزگان از خسارت هزار و 900 میلیارد تومانی سیل در استان هرمزگان خبر داد.

خسارت هزار و 900 میلیارد تومانی سیل در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان شامگاه پنج شنبه(16دی‌ماه) عنوان کرد: تاکنون طبق برآورد صورت گرفته، سیلاب اخیر بالغ بر هزار و 900 میلیارد تومان به بخش های کشاورزی، باغات، منازل مسکونی و زیرساخت‌های استان هرمزگان خسارت وارد کرده است.

وی ادامه داد: عمده‌ترین خسارت‌های سیل در هرمزگان در بخش کشاورزی بوده و در جلسات برگزار شده با حضور وزیر کشور و وزیر نیرو برای جبران این خسارت‌ها تصمیم‌گیری شد.

استاندار هرمزگان با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت امدادرسانی به سیل‌زدگان افزود: بر اثر سیل دو هزار واحد مسکونی در هرمزگان دچار آبگرفتگی و آسیب شدند که بلافاصله اقدامات جهت امدادرسانی و تخلیه آب از این منازل صورت گرفت.

وی تصریح کرد: اسکان اضطراری و توزیع اقلام مورد نیاز در میان سیل‌زدگان از دیگر اقدامات بود و همچنین در برخی مناطق سیل‌زده غذای گرم در حال پخت و توزیع است.

دوستی گفت: با وجود گستردگی سیلاب و آسیب های وارد شده به زیرساخت‌ها، اما با اقدامات صورت گرفته آب، برق و ارتباطات مخابراتی مناطق سیل‌زده هرمزگان که پس از وقوع سیل قطع شده بود، وصل شده و در حال حاضر تنها آب و برق سه روستا در هرمزگان قطع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه