English

سخنان تکان دهنده‌ی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در مراسم تودیع؛

تالار مرکزی لنگ ۷۰۰ میلیون برای پروانه ساخت است/هنرمندی داریم که توانایی تامین یک دست دندان مصنوعی را ندارد

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: برای نجات تالار مرکزی بندرعباس تلاش زیادی کردیم اما مردم باید بدانند که امروز تالار مرکزی لنگ ۷۰۰ میلیون برای پروانه ساخت است.

تالار مرکزی لنگ ۷۰۰ میلیون برای پروانه ساخت است/هنرمندی داریم که توانایی تامین یک دست دندان مصنوعی را ندارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا کمالی زرکانی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با بیان اینکه در گذشته کتاب‌های ما در قم و فارس چاپ می شد اظهارداشت: اما اکنون این روند معکوس شده است و باعث خوشحالی ماست، امروز ناشرهای بنامی به هرمزگان سفارش چاپ می دهند.

وی با اشاره به پروژه تالار مرکزی بندرعباس افزود: برای نجات تالار مرکزی بندرعباس تلاش زیادی کردیم اما مردم باید بدانند که امروز تالار مرکزی لنگ ۷۰۰ میلیون برای پروانه ساخت است.

کمالی زرکانی با بیان اینکه از این به بعد به عنوان یک کنشگر فرهنگی صحبت خواهم کرد گفت: درخواست من تامین معیشت کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد است.

وی با اشاره به به اینکه سه سال است که هرمزگان گران ترین استان کشور معرفی می‌شود عنوان کرد: همکاران ما مانند استان های دیگر حقوق دریافت میکنند.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با بیان اینکه هنرمندان پیشکسوت ما از بیمه تامین اجتماعی نمی توانند استفاده کنند افزود: باعث شرمساری است که هنرمند هرمزگانی لنگ یک دست دندان مصنوعی است و من از چنین موضوعی به عنوان مدیرکل خجالت میکشم.

وی با اشاره به اینکه به عقیده ی من یارانه مطبوعات هرمزگان باید متفاوت تر از نقاط دیگر کشور باشد گفت: سوال من همواره این بوده که چرا مطبوعات را جزو مشاغل خانگی محسوب نمی‌شود.

کمالی زرکانی در پایان گفت: شرمنده مردم میناب هستم، هرچه تلاش کردیم برای پردیس سینمایی و پلاتو موانعی ایجاد کردند تا کار به سرانجام نرسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه