English

استاد حوزه و دانشگاه:

کلید واژه «بصیرت» رمز ماندگاری یوم الله ۹ دی ۸۸ بود

هادی سیاسی سپاه کربلا مازندران و استاد حوزه و دانشگاه گفت: کلید واژه بصیرت رمز ماندگاری یوم الله 9 دی سال 88 بود و اهل بصایر کسانی هستند که در این‌ مسیر دردمند هستند و دغدغه دارند.

کلید واژه «بصیرت» رمز ماندگاری یوم الله 9 دی 88 بود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر سید علی سلیلی در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که با حضور مردم و مسئولان شهرستان چالوس برگزار شد با اشاره به اینکه یوم الله 9 دی باقی است و گرامیداشت این روز یعنی ما در هر زمان جلوی فتنه گری را می گیریم، اظهار داشت: در 8 سال گذشته خیلی علاقمند نبودند در سطح کلان برنامه 9 دی برگزار شود چون اعتقادی نداشتند.

مراسم 9 دی چالوس

وی ادامه داد: دشمن ناجوانمرد در چند دهه برنامه ریزی کرده بود تا در سال 88 ضربه بزند و مسئله انتخابات نبود و انتخابات یک بهانه بود.

مراسم 9 دی چالوس

هادی سیاسی سپاه کربلا مازندران خاطرنشان ساخت: امام آمد انقلاب اسلامی بزرگ و شکوهمند را به وجود آورد که امروز انقلاب اسلامی الگوی کشورهای همسایه و جهان است.

وی بیان داشت: دشمن چند برنامه ریزی کرده بود تا در کشور فتنه ایجاد کند که در چند مرحله موفق نشد و بالاخره در سال 88 به بهانه انتخابات در کشور برنامه خود را اجرایی کردند.

مراسم 9 دی چالوس

سلیلی افزود: ماجرای سال 88 که به کوری چشم دشمنان برای ما تبدیل به یوم الله شد و هر سال آن را گرامی میداریم و آنها در آن سال جرم نابخشودنی داشتند.

وی اظهار داشت: قبل ماجرای فتنه سال 88 اوباما نامه ذلیلانه برای رهبر معظم انقلاب نوشت و بعد از 12 سال سؤال این است چه کردند در درون کشور که همان دشمنی که نامه ذلیلانه نوشت، شاخ و شونه کشید و تحریم ها را بالا برد؟

مراسم 9 دی چالوس

استاد حوزه و دانشگاه گفت: کلید واژه بصیرت رمز ماندگاری یوم الله 9 دی سال 88 بود و اهل بصایر کسانی هستند که در این‌ مسیر دردمند هستند و دغدغه دارند.

وی با تأکید بر اینکه انسان باید قوه تحلیل سیاسی داشته باشد، ابراز داشت: ما در جنگ تمام عیاری قرار داریم  و دشمن به دنبال این است که نظام ما را ناکارآمد نشان دهد که اینها عین فتنه است.

سلیلی تصریح کرد: یک عده ای به جهت ناکارآمدی در مدیریت در زمین دشمن بازی کردند و دشمن از همین راه می خواست ضربه به کشور بزند و ایجاد صف مرغ یک حرکت با برنامه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه