English

محمد سعیدی:

پرورش ۲۰ تن ماهی سردآبی در جنوب خراسان رضوی

مسئول واحد امور شیلات و آبزیان جهاد کشاورزی تربت حیدریه بیان کرد: در این مرکز مراحل مختلف تکثیر لاروهای تولیدی و راهکارهای جلوگیری از هم خونی و اختلالات ژنتیکی بچه ماهیان تولیدی در نسل های آینده ارائه می‌شود.

پرورش ۲۰ تن ماهی سردآبی در جنوب خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد سعیدی مسئول واحد امور شیلات و آبزیان مدیریت جهاد کشاورزی تربت حیدریه در خبری اعلام کرد: در تنها مرکز تکثیر ماهیان سردآبی جنوب خراسان رضوی ۲۰ تن ماهی سردآبی پرورش داده می شود.

سعیدی در ادامه این خبر اضافه کرد: با توجه به استعداد بالای شهرستان در تولید آبزیان و تعدد منابع آبی و مراکز آبزی پروری در این شهرستان مرکز ولیعصر عج با مساحتی به وسعت ۶۲۰ متر مربع و ظریف تکثیر ۴۰۰ هزار قطعه ماهی سردآبی در روستای بُرس بخش کدکن ایجاد شده است.

مسئول واحد امور شیلات و آبزیان جهاد کشاورزی تربت حیدریه: در این مرکز مراحل مختلف تکثیر و هچ شدن تخمها و لاروهای تولیدی راهکارهایی جهت جلوگیری از هم خونی و اختلالات ژنتیکی بچه ماهیان تولیدی در نسل های آینده ارائه می‌شود.

سعیدی در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و گفت: با توجه به زیرساخت های گردشگری شهر و وجود سد آبی خوب میتوان از این فرصت برای آبزی پروری و صید تفریحی آن استفاده کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه