English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری باند ۳ نفره سارقان خودرو در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 3 نفره ای که اقدام به سرقت خودرو می کردند، توسط پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد.

دستگیری باند 3 نفره سارقان خودرو در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی زانتیا در سطح شهر اصفهان کارآگاهان در بررسی های خود دریافتند سارقان 3 نفر هستند که با یک دستگاه خودروی پژو تاکسی به محل سرقت مراجعه کرده و بعد یکی از آنها یک دستگاه خودرو زانتیا را سرقت و با رصد هوشمندانه خودرو مشخص شد سارقان آن را به یکی از استان های همجوار منتقل کردند.

وی اذعان کرد: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه کاراگاهان با اشرافیت اطلاعاتی خود دریافتند متهمان در منزلی واقع در یکی از محله های شهر اصفهان مخفی شدند که بلافاصله طی هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام می شوند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: یکی از متهمان به محض ورود کارآگاهان اقدام به مسلح کردن کلت کمری خود کرد که با هوشیاری و سرعت عمل کارآگاهان قبل از هر گونه اقدامی دستگیر و در بازرسی بدنی از متهمان 200گرم شیشه ، یک قبضه کلت کمری و تعداد6عدد فشنگ جنگی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه 2 نفر از متهمان مرد و یک نفر دیگر زن بود اظهار داشت: با اعتراف سارقان خودرو به سرقت های خود، 2 مالخر در استان های همجوار های دستگیر و از مخفیگاه آنان 3 دستگاه خودروی زانتیا، 2 دستگاه پراید و یک دستگاه خودروی ساینای مسروقه کشف و متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه