English

یادداشت:

آقای استاندار؛ آیا راه اندازی یک ساختمان برای حضور در غرب مازندران با این همه هزینه نیاز بود

آقای استاندار آیا بهتر نبود به جای حضور یک روزه استاندار و حضور مدیران کل در نوشهر برای غرب استان دستور می دادید اختیارات مدیران ادارات غرب مازندران بیشتر می شد تا نیاز به حضور مردم در ساری نباشد؟

آقای استاندار؛ آیا راه اندازی یک ساختمان برای حضور در غرب مازندران با این همه هزینه نیاز بود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، استاندار مازندران دستور داد ساختمان فرمانداری سابق نوشهر و ساختمان مسکونی مربوط به آن برای حضور وی و مدیران کل استان با هزینه شهرستانی تجهیز و آماده شود.

سؤال اینجاست آیا واقعا این همه هزینه آن هم از سوی مسئولین شهرستان نوشهر برای تجهیز این ساختمان که هفته ای یک روز استاندار و مدیران کل حضور یابند نیاز و ضروری بود؟

آقای استاندار حتما شنیده اید ( آزموده را آزمودن خطاست) در دوره استانداری آقای طاهایی دستور داده بودند هفته ای یک روز مدیران کل در غرب استان سفر کنند که این سفرها با هزینه های زیادی همراه بود اما خروجی نداشت زیرا پیگیری روند موضوعات باید ارباب رجوع به ساری می رفت و در زمان حضور آقای اسلامی نیز قرار بود دفتری در غرب مازندران راه اندازی شود که نشد چون در عمل متوجه شدند خروجی ندارد.

آقای استاندار به خوبی می دانید که مشکلات مردم و بررسی درخواست های آنها با هفته ای یک روز حضرتعالی و مدیران کل به سرانجام نمی رسد چون بسیاری از نامه ها نیاز به بررسی توسط کارشناسان و معاونین مدیران کل دارد و یک روزه به سرانجام نمی رسد و این اقدام یک حرکت تبلیغاتی بوده و مردم بهترین تشخیص دهنده و داور هستند.

آقای استاندار اصلاً حق با شما یک روز شما و همه مدیران کل بیایند در نوشهر تا مردم به آنها مراجعه کنند، آیا نمی شد هر مدیرکلی می رفت در اداره مربوطه در شهرستان مستقر می شد و شما نیز در فرمانداری و این همه هزینه بابت تجهیزات و خرید برای چنین حرکتی آن هم از سوی شهرستان انجام نمی شد؟

آقای استاندار آیا بهتر نبود به جای حضور یک روزه استاندار و حضور مدیران کل در نوشهر برای غرب استان دستور می دادید اختیارات مدیران ادارات غرب مازندران بیشتر می شد تا نیاز به حضور مردم در ساری نباشد؟

آقای استاندار آیا بهتر نیست حال که دغدغه خدمت مطلوب به مردم غرب مازندران را دارید در انتصابات خود از افراد توانمند استفاده نمایید تا مشکلات مردم در شهرستان مربوطه مرتفع شود و آیا مگر نباید مدیران کل حضور مستمر در تمام شهرستانهای استان داشته باشند اگر باید داشته باشند پس اینکه ما هفته یک روز آن هم در یک ساختمان برایشان تهیه کنیم و آنجا بنشینند درد مردم دوا نمی شود بلکه مدیران باید حضور میدانی در شهرستانها داشته باشند.

آقای استاندار آیا می دانید فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت اختیار تام در خیلی از موضوعات را ندارند و حتی مدیران کل در بسیاری موارد بدون مشورت فرماندار نیرو عزل و نصب می کنند و رؤسای ادارات در شهرستانها که دیگر هیچ وقت موظف هستند در اداره حضور داشته باشند و هیچ اختیاری ندارد لذا لطف فرمایید اختیار مدیران را افزایش دهید که اگر این اتفاق بیافتد مشکلات و نگرانی های مردم نیز رفع می شود.

آقای استاندار از ما به شما نصیحت، تجربه نشان داده با هزینه بالا یک ساختمان تدارک ببینیم تا مدیران بیایند بشینند، چای بنوشند و ناهار بخورند و گردش کنند و برگردند ساری، هیچ اتفاق مثبتی رخ نمی دهد لذا پیشنهاد می شود در انتصاب ها دقت کنید تا افراد  توانمند مخصوصاً در فرمانداری ها که هر کدام یک استاندار باشند منصوب نمایید و اختیارات فرمانداری ها و ادارات را نیز افزایش دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه